Liczba postów: 7
Liczba wątków: 1
Dołączył: 21.02.2020
Reputacja:
0
Są obsługiwane tymi samymi lokomotywami, i na tych samych szlakach osiągają podobne prędkości. Jedynie TLK czasem zostaje w tyle...
Liczba postów: 23
Liczba wątków: 5
Dołączył: 13.05.2020
Reputacja:
2
W EIC często jedzie tabor z lat 90-tych, w prawdzie kilmatyzowany, wygodą i wyglądem wnętrza różni się od IC, i moim zdaniem na minus. Warto też zwrócić uwagę na cennik w PKP Intercity. Wykaz cen na pociągi TLK i IC zajmuje 3-4 strony, a cen na Ekspresy kilkadziesiąt stron.
Liczba postów: 7
Liczba wątków: 1
Dołączył: 22.04.2021
Reputacja:
0
Ciekawe czy planowane jest coś ekspresowego do Lublina gdy skończą się modernizacje. (Kiedyś ekspresy jeździły).
Liczba postów: 547
Liczba wątków: 42
Dołączył: 21.05.2016
Reputacja:
4
Obecnie EIC jest jak na lekarstwo, a PIC pompuje kasę w EIP i moim zdaniem jest to dobre rozwiązanie - zrobić siatkę połączeń droższych ale znacznie szybszych EIP na trasach Gdynia <-> Kraków p. Warszawę, Kraków <-> Kołobrzeg i Warszawa <-> Kołobrzeg (w sezonie można też do innych nadmorskich miejscowości, jeśli tylko infrastruktura pozwala), Warszawa <-> Szczecin p. Poznań, Warszawa <-> Wrocław i Gdynia <-> Katowice, oraz zostawić standardowo kategorie IC, która mogłaby być też w niektórych miejscach działać jak ekspres, a kategorię TLK albo wywalić albo zostawić, jednak obniżając cenę za przejazd (nie oszukujmy się wagony TLK są dużo niższe standardem od tych IC).
Jechałem EIP do Gdańska. Strefa Ciszy tylko z nazwy.
Pasażerowie trzymający swoje rzeczy obok siebie. Kierpoć ani konduktor nie ogarniają podstaw. I jeszcze stają po stronie pasażera (pasażerki) co łamie przepis/regulamin
Za to obydwoje potrafią sprawdzić 1 bilet 1 pasażerowi 2 razy w ciągu max minuty.