Forum Kolejowe - dla fanów i miłośników kolei

Pełna wersja: Rozkład jazdy 2021/2022
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6
Witam. Jakie są Wasze propozycje do rozkładu jazdy 2021/2022?

Jestem ciekawy z Waszej propozycji  Smile
https://www.rynek-kolejowy.pl/wiadomosci...00691.html

Od grudnia będzie TLK POWIŚLE (najprawdopodobniej nazwa pociągu) Katowice - Płock - Grudziądz - Tczew - Gdynia Główna
Nie ma sensu rozmawiać o nowym RJ, skoro obecny nie może być w pełni wdrożony z powodu nadzwyczajnych warunków.
Pewna sprawdzona baza zostanie, a nowe mogą zakończyć się lipą, więc lepiej nie ryzykować. Nie bez powodu PKP IC jest ostrożne w przeciwieństwie do niektórych w gorącej wodzie kąpanych.
Od grudnia IC PODHALANIN Zakopane - Szczecin Główny p. Wadowice, Bielsko-Biała, Żory, Rybnik, KNURÓW, Gliwice
Ponadto:
IC CZARTORYSKI - Lublin - Warszawa Wsch. - Gdynia
IC CZECHOWICZ - Rzeszów - Piła
IC CHEŁMIANIN - Chełm/Zamość - Kostrzyn
IC NARCIARZ - Zakopane - Kołobrzeg p. Katowice, Wrocław, Szczecin
IC HETMAN - Zamość - Kraków
(26.05.2021, 15:02)pasażerSzczecin napisał(a): [ -> ]Od grudnia IC PODHALANIN Zakopane - Szczecin Główny p. Wadowice, Bielsko-Biała, Żory, Rybnik, KNURÓW, Gliwice

Ciekawe czy Podhalanina wytrasują od Knurowa przez Katowice (jak sezonowy Uznam), czy pojedzie bezpośrednio do Gliwic. Choć bardziej prawdopodobna jest pierwsza opcja, bo znając politykę PKP IC nie chce mi się wierzyć żeby sobie pozwolili na pociąg omijający Katowice Smile

(26.05.2021, 15:02)abo napisał(a): [ -> ]Ponadto:
IC CZARTORYSKI - Lublin - Warszawa Wsch. - Gdynia
IC CZECHOWICZ - Rzeszów - Piła
IC CHEŁMIANIN - Chełm/Zamość - Kostrzyn
IC NARCIARZ - Zakopane - Kołobrzeg p. Katowice, Wrocław, Szczecin
IC HETMAN - Zamość - Kraków

A to są jakieś rozkładowe przecieki, czy tylko marzenia/propozycje?* 
*niepotrzebne skreślić
Przecieki.
Jeszcze IC KARKONOSZE - Szklarska Poręba - Warszawa p. Gliwice, Katowice. Ma być wagon sypialny. O tym było w odpowiedzi na interpelacje.
Powrót "Karkonoszy" do Katowic jak dla mnie na plus. Wreszcie jakieś sensowne połączenie GOP-u z rejonem jeleniogórskim. Pytanie tylko czy w kierunku Warszawy pojadą przez Częstochowę, czy CMK? No i czy od Wrocławia dalej będą krążyły przez Legnicę, czy wrócą przez Wałbrzych?
Abo, a co z połączeniem między Lublinem a Szczecinem?

Kolejny mam informację:
TLK HALNY Bydgoszcz Główna - Żywiec p. Chybie w sezonie do Zakopanego
IC SZYNDZIELNIA Bielsko-Biała Główna - Ustka p. Chybie
TLK BESKIDY Bielsko-Biała Główna - Lublin Główny p. Katowice, Koluszki, Warszawa
IC MEHOFFER Szczecin Główny/Jelenia Góra - Przemyśl Główny p. Katowice
IC ŚLĄZAK Przemyśl Główny - Poznań Główny/Zielona Góra Główna
IC GWAREK Katowice - Kołobrzeg/Słupsk
IC BOLKO Lublin Główny - Jelenia Góra
TLK LUBOMIRSKI Kraków Główny - Gdynia Główna, a w piątki i niedzielę do Kołobrzegu, a w soboty i poniedziałki z Kołobrzegu
TLK SŁUPIA Kraków Główny - Kołobrzeg, co w sobotę, a z Kołobrzegu co w niedzielę
EIC POSEJDON Kraków Główny - Kołobrzeg w sezonie letnim
HETMAN przez Tarnobrzeg, czy przez Leżajsk?
(26.05.2021, 20:43)abo napisał(a): [ -> ]IC HETMAN - Zamość - Kraków
Z tym skróceniem Hetmana z jednej strony do Zamościa (zamiast do Hrubieszowa), a z drugiej do Krakowa (zamiast do Wrocławia) to trochę dziwna sprawa. No i co z grupą lubelską? Co do trasy, to być może do grudnia zostanie ukończona modernizacja linii Dębica - Mielec - Tarnobrzeg i może tamtędy IC-ki będą chciały Hetmana puścić.
Jakie połączenia przewidziane są dla stacji Brzeg lub ciągu Opole-Brzeg-Wrocław
(27.05.2021, 12:02)Adams napisał(a): [ -> ]Z tym skróceniem Hetmana z jednej strony do Zamościa (zamiast do Hrubieszowa), a z drugiej do Krakowa (zamiast do Wrocławia) to trochę dziwna sprawa. No i co z grupą lubelską?  Co do trasy, to być może do grudnia zostanie ukończona modernizacja linii Dębica - Mielec - Tarnobrzeg i może tamtędy IC-ki będą chciały Hetmana puścić.

Mielec - Ocice, jako odrębne zadanie, nie będzie realizowane w tym roku. Środki zabezpieczone są z RPO Polska Wschodnia ale prace ruszą pewnie w połowie 2022 lub nawet na początku 2023. Niemniej jednak, szlakowa nie jest tam najgorsza, bo 70 i 90 km/h z punktowymi ograniczeniami stałymi.
Karkonosze będą miały odjazd w innych godzinach, więc po krótszej trasie i potem przez CMK.
A co do Hetmana to nie dopytałem akurat o szczegóły. Między Szczecinem a Lublinem bez zmian.
Ale w grudniu Wyczółkowski misi zmienić kategorie na IC ?
Stron: 1 2 3 4 5 6