Wracając do "Karkonoszy", to słyszałem pogłoski że mają jechać w relacji Jelenia Góra (sezon Szklarska Poręba) - Wałbrzych - Wrocław - Katowice - CMK - Lublin na składzie wagonowym z grupą wagonów ze Zgorzelca. Skład Karkonoszy ma mieć obieg z dziennym połączeniem rel. (Szklarska Poręba) Jelenia Góra/Zgorzelec - Przemyśl przez Katowice w zamian za grupę wagonów "Mehoffera" Jelenia - Przemyśl. "Karkonosze" miałyby zastąpić także TLK "Wysocki". Gliwice - Warszawa ze skomunikowaniem w Warszawie z "Hańczą" do Suwałk.
Co prawda są to jeszcze niepotwierdzone informacje, ale gdyby się sprawdziły, to Śląsk zyskałby dwa połączenia z Karkonoszami - nocne i dzienne, bo obecne TLK "Sudety" to jest jedno wielkie nieporozumienie.
Dokładnie tak teraz ma być, tylko grupa do Zgorzelca pod znakiem zapytania. Karkonosze przyspieszone, aby zapewnić dwie pieczenie na jednym ogniu..
Słyszałem, ze IC Narciarz miałby grupę wagony do Jeleniej Góry z Kołobrzegu. Ciekawe czyżby do Kołobrzegu ma jechać przez Stargard, Białogard i czyżby ma zatrzymać na stacji Chociwel (moje miasto)?
Oprócz tego, mam na myśli, ze w przyszłym roku IC Matejko Szczecin Główny - Przemysł Główny miałby znikać, bo Mehoffer jedzie przez Katowic do Przemyśla
Czy to prawda że w pociągu IC Hetman będzie WR? Bo słyszałem takie pogłoski.
(10.06.2021, 16:03)pasażerSzczecin napisał(a): [ -> ]Oprócz tego, mam na myśli, ze w przyszłym roku IC Matejko Szczecin Główny - Przemysł Główny miałby znikać, bo Mehoffer jedzie przez Katowic do Przemyśla
Czyżby przetrasowano ostatni pociąg łączący Kraków z Wrocławiem przez Częstochowę Stradom? Przecież Lubliniec się zapłacze
(10.06.2021, 15:11)Adams napisał(a): [ -> ]Wracając do "Karkonoszy", to słyszałem pogłoski że mają jechać w relacji Jelenia Góra (sezon Szklarska Poręba) - Wałbrzych - Wrocław - Katowice - CMK - Lublin na składzie wagonowym z grupą wagonów ze Zgorzelca. Skład Karkonoszy ma mieć obieg z dziennym połączeniem rel. (Szklarska Poręba) Jelenia Góra/Zgorzelec - Przemyśl przez Katowice w zamian za grupę wagonów "Mehoffera" Jelenia - Przemyśl. "Karkonosze" miałyby zastąpić także TLK "Wysocki". Gliwice - Warszawa ze skomunikowaniem w Warszawie z "Hańczą" do Suwałk.
Co prawda są to jeszcze niepotwierdzone informacje, ale gdyby się sprawdziły, to Śląsk zyskałby dwa połączenia z Karkonoszami - nocne i dzienne, bo obecne TLK "Sudety" to jest jedno wielkie nieporozumienie.
Skoro Karkonosze do Lublina to co z nocnym połączeniem z Białegostoku?
IC Matejko nie zniknie, bo ma dobre napełnienia, więc zostanie.
Na Częstochowę też pójdzie jeden dodatkowy pociąg. Ale jak podkreślam, są to cały czas nieoficjalne informacje.
Od grudnia IC PRZEMYŚLANIN I TLK KARKONOSZE mają pojechać przez Opole Czarnowęsy i Jelcz-Laskowice
Tak. Z powodu zamknięcia w Opolu Zachodnim między 00:00, a 04:00.
(25.06.2021, 09:46)abo napisał(a): [ -> ]Tak. Z powodu zamknięcia w Opolu Zachodnim między 00:00, a 04:00.
A czy dla Brzegu wyznaczono postój handlowy dla :
IC Wawel, IC Malczewski , IC Wyspiański ,IC boznańska ,IC Malczewski , IC Siemiradzki ? Mógł byś się dowiedzieć bo
To wygląda że Brzeg staje się dziurą totalna po wycięciu nocnych połączeń ..
Czy ktoś posiada rozkład jazdy dla stacji Żyrardów?
Znaczy teraz najświeższe info ma Ksiądz na misc więc z tego co widziałem to nie.
Czy ktoś wie, jakie postoje planowane są dla składow IC na trasie Kraków - Rzeszów w nowym RJ? W Rzeszowie Zachodnim stają teraz IC Matejko oraz IC Mehoffer, pomimo zerowej wymiany pasazerów.... a o postojach w Sędziszowie Małopolskim i Ropczycach juz nie będę wspominał.