Forum Kolejowe - dla fanów i miłośników kolei

Pełna wersja: Pesa Link
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8
http://www.rynek-kolejowy.pl/22652/Link ... eskich.htm

Pokazano pierwszą wizualizacje dla pojazdu przeznaczonego na tory naszych południowych sąsiadów, pojazd będzie nosił nazwę LINK i posiadał parametry techniczne:

Układ osi: Bo'Bo'
Prędkość eksploatacyjna: 120 km/h
Długość całkowita: 43 730 mm
Szerokość pojazdu: 2 900 mm
Wysokość pojazdu: 4 185 mm
Wysokość podłogi w strefie wejścia: 600 mm
Prześwit drzwi: 1 300 mm
Ilość miejsc siedzących: 120 (w tym uchylnych - 15)
Łączna pojemność pojazdu: 240

Sylwetka bardzo odważna i agresywna, jak dla mnie ogólnie nie wygląda źle.
Byle tylko były to lepsze gatunkowo składy jak te w Małopolsce.
Designerzy z PESy to prawdziwi artyści.. Jestem pod wrażeniem.
..
Jak dla mnie to PESA ostatnio wszystko robi na jedno kopyta - ELF, ACATUS2, teraz LINK, co jest całkiem pozytywne, bo design pojazdów mi się podoba. Widoczność z kabiny może być jednak stosunkowo mała.
W konkursu na dostawu 31 spalinowych zespolow dla České dráhy zwyciezyla Pesa Bydgoszcz. Chodzi o Pesu Link II, jezdzic beda w 4 krajach naszego państwa na waznych drogach regionalnych.
http://www.zelpage.cz/zpravy/5894

Czy te zestawy juz gdzies jezdzi? Cos szukalem, ale nie wyszukalem.

// edit by mikrobart: Jest już temat o LINK - posty scaliłem.


Przepraszam, tego tematu jeszcze nie widzialem.
Ladusa, z tego co wiem, to nie jeździ, bo produkt powstanie właśnie na zamówienia Czechów, jako nowa seria pojazdów.
Wygląd ma bardzo ciekawy. Co moim zdaniem może też przyciągać potencjalnego odbiorcę. Wiem wiem... Nie ma punktów za wygląd w przetargu Wink
A co z układem osi? Rynek Kolejowy napisał Bo'Bo' - zbajali się, dwuczłon na dwóch wózkach nie pojedzie (tramwaj może by się dało, ale LINK to SZT).
Kol. Obleśny Szczur zasugerował Bo'Bo'Bo' - ale czy na pewno WSZYSTKIE wózki będą napędowe? Wózek Jakobsa chyba rzadko bywa napędzany...
Ja sugeruję Bo'2'Bo', ale może głos zabierze ktoś mający szersze informacje o konstrukcji tego pojazdu.
B'2'2'B' 8-)
Dzięki, Lutek. Teraz mam jasność, że LINK nie ma wózka Jakobsa.
Ale Link ma Jakobsa... Tutaj jest widziec: http://www.rynek-kolejowy.pl/22652/Link ... eskich.htm
Laduša, díki za spozorněni.
Faktycznie, Jakobs jest (obrazek trzeci z pięciu na stronce Rynku Kolejowego).
LINK ma więc dwa wózki napędowe i JEDEN toczny. A jeżeli wózki mają napęd grupowy, trzeba przyznać racje użytkownikowi Jatal, który pod
http://www.rynek-kolejowy.pl/22652/Link ... eskich.htm napisał 17.03.2011 o 22:50, ze prawidłowy zapis układu osi będzie B'2'B'.
..
Ale przecież tam nie ma przekładni elektrycznej i oddzielnych silników na każdą oś, jeden spalinowy napędza obie osie. B'2'B'
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8