Forum Kolejowe - dla fanów i miłośników kolei

Pełna wersja: Pesa Link
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8
Ostatnio na RK pojawił się artykuł: http://www.rynek-kolejowy.pl/32412/Tak_ ... k_Pesy.htm

[Obrazek: 5f58463a946bc9a616d22101c744f7aa_d.jpg]

[Obrazek: link]

Na wizualizacji przypominał co po niektórym rekina, a ostatecznie wyszedł im wieloryb.
Jest film

W ramach przypomnienia- Link jest w Czechach, a dokładniej na terenie ośrodka w Velimiu. Będzie tam przez najbliższy miesiąc.
http://www.rynek-kolejowy.pl/32751/Link ... testow.htm
Nagrałem ten składzik jak przejeżdżał przez Kłodzko :


[Obrazek: 844000.jpg]
Prezentacja PESA Bydgoszcz:

Prezentacja wyszła dobrze.
Jestem zdania, że należałoby zostawić tradycyjną linię czoła pociągu np. SA134, SA136.
Inaczej można byłoby dać czoło z ELFa. Zastosowanie w LINKu nie podoba mi się.
Zobaczymy czy PESA wyciągnęła wnioski z wad dotychczasowych pojazdów. Widzę na dachu miski-zobaczymy czy będą przeciekać.
O gustach się nie dyskutuje, ale zgadzam się z Tobą - czoło LINKa jest toporne, bardzo mi się nie podoba.
Większość rozwiązań zarówno budowy wózków, pudła, wyposażenia wnętrza, miejsca pracy maszynisty została wzięta z dobrze znanych pojazdów trakcyjnych SA132, SA133, SA134, SA15, SA136. Kilka rzeczy (sam pulpit) został wzięty z ELFa.

flanker

Mi się podoba, czoło ma całkiem ciekawe ( przynajmniej nie wygląda jak wszystkie ELFy, SA itp jednakowo) i jest git Wink

Bardziej mnie ciekawi jego bezawaryjność, a może też awaryjność powinienem napisać... PESA to niestety nie Pafawag, Fablok czy Cegielski, ale to samo można powiedzieć o Kolzamie... Ale i tak dzięki Bogu im za to że są i że coś robią, bo gdyby nie PESA dalej byśmy jeździli kiblami, dopóki się nie rozlecą na części pierwsze, a linie bez druta szlag by do reszty trafił i nic by po nich nie jeździło.

Bądźmy dobrej myśli z tym linkiem, oby się udało :-)
Cytat:Samorząd woj. zachodniopomorskiego podpisał wczoraj umowę z PESĄ na dostawę 2 sztuk dwuczłonowych spalinowych zespołów trakcyjnych Link dla regionu. Na tym nie koniec inwestycji samorządu w tabor kolejowy.
http://kurierkolejowy.eu/aktualnosci/87 ... h-EZT.html

Mamy zatem zainteresowaniem Linkiem także w Polsce.
Samorząd nie miał wyjścia. Początkowo przetarg wygrał newag który uchylił się od podpisania umowy. Nie mieli możliwości spełnić w terminie najważniejszego warunku, czyli świadectwa dopuszczenia pojazdu do Niemiec. A szkoda bo ich spalinowy zespół trakcyjny wyglądem miał przypominać 35WE.

http://bip.wzp.pl/attachments/33603_30. ... owania.pdf
Dzisiaj nagrałem 844 001 który przejechał przez Kłodzko link do filmu:

http://www.youtube.com/watch?v=mGO748t1Zi8

[Obrazek: _16_b.jpg]

Wbrew pozorom Link którego zobaczymy na Innotrans nie jest przeznaczony dla niemieckiej Netinery. Link ten został wyprodukowany dla zachodniopomorskiego, a z racji targów ma okleinę i zmienioną aranżację wnętrza- zrobili coś tam w rodzaju pomieszczenia "vip"
Widać nawet fragment oznaczenia xxx-001. Wnioskuję że jest to SA139-001?
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8