Forum Kolejowe - dla fanów i miłośników kolei

Pełna wersja: Kurs na maszynistę w PKP Cargo
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
https://www.facebook.com/132342445433786...854662585/
PKP Cargo ogólnie ma dziwne wymagania co do potencjalnych kandydatów do pracy, i to nie tylko dla maszynistów
Ja pierdziele, ale jaja..ten kto to pisał to nieźle odrealniony
Cargo zaczyna rekrutację. "Dodatkowym atutem będzie posiadanie własnej licencji", więc pewnie skończy się tak jak z rekrutacją do Lotosu. Może choć badania mi pomogą Big Grin
I znów  podstawowy wymóg:  wykształcenie techniczne   Dodgy
Skoro robią pakiet licencja+świadectwo to pewnie będą mieli dużo chętnych, licencję sponsoruje Cargo? Od siebie jeszcze dodam że w Cargo raczej mało komu się spieszy i długo trzeba czekać na odzew i potem zatrudnienie
(16.08.2018, 05:40)Konrad1961 napisał(a): [ -> ]Skoro robią pakiet licencja+świadectwo to pewnie będą mieli dużo chętnych, licencję sponsoruje Cargo? Od siebie jeszcze dodam że w Cargo raczej mało komu się spieszy i długo trzeba czekać na odzew i potem zatrudnienie

Jeżeli sponsorują, to doliczą sobie potem do lojalki  Big Grin Kiedyś złożyłem papiery na odprawiacza, odezwano się do mnie po 1,5 roku - w Cargo czasu nie liczą. Do tego słyszałem że świadectwo u nich też przeciągało się o jakieś pół roku. 

No nic skoro szukają z technicznym, to nie mam co startować, czekam na nabór IC. Zresztą jak widzę tych biednych maszynistów, czekających po kilka godzin w tych rozgrzanych od słońca lokomotywach, to trochę odechciewa mi się pracować w Cargo (czy w ogóle na towarowych).
Skończyłem technikum, ale oblalem technika, więc w sumie mam tylko ogólnokształcące,ale złożę papiery i nawet zadzwonię. Też wolałbym pracować na pasażerach, ale od czegoś trzeba zacząć. Zresztą za kilkanaście lat pewnie większość lokomotyw będzie z klimą.
Ja rozumiem, że w Cargo to kokosów nie ma, ale żeby od razu biednych? Aż tak to nie... Poza tym legwan lubi słońce. W Cargo faktycznie nikt się nie spieszy, ale do tego trzeba się przyzwyczaić, gdy nie ma alternatywy.
Dobry. Jestem na etapie obserwatora w PKP Cargo (500h do wyjeżdzenia). Czy ktos orientuje sie jakie dodatki do pensji mi przysluguja? Mam wrazenie, ze na kazdym kroku chca mnie oszukac. Teraz kadra stwierdzila, ze nie przysluguje mi zwrot za bilety pociagami pasazedrskimi (przejazdy w czasie pracy) i zryczaltowany dodatek za podroze sluzbowe (294zl). Czy ktos moze to poprzec odpowiednimi papierami? Nie wydaje mi sie zeby mi to nie przyslugiwalo gdyz jestem pracownikiem jak kazdy inny, co z tego, ze stazysta. Umowa o prace chyba zobowiazuje.
Dzień dobry

Czy ktoś tutaj z forumowiczów zgłosił się na kandydata na szkolenie na maszynistę w PKP Cargo ? Sam wysłałem CV i nadal czekam za odpowiedzią i jestem ciekaw czy ktoś z was już takową otrzymał. Dzięki za odpowiedź
Ja również wysyłałem. Do tej pory nikt nie dzwonił.
U mnie to samo.
Poczekacie jeszcze kilka miesięcy. Co do praw maszynisty-stażysty to poczytaj zbiorowy układ pracy tam powinno pisać co jest grane. Moim zdaniem powinno ci to przysługiwać
Hej. Do jakiego miasta wysyłaliście CV?

Mój kolega był dziś na rozmowie w Poznaniu. Było 9 osób, każdy musi zrobić badania i już rusza szkolenie na licencje 22 października. Poznań juz zakończył nabór na kurs. Co prawda mój kolega jest mechatronikiem, zna się troche na mechanice, elektryce itp, byc może dlatego zadzwonili i zaprosili na rozmowe.
Spoko, to ściemnianie przy dodatkach to element szkolenia, zobaczysz jak Cię w ch*ja będą robić jako maszynistę Big Grin. Dodatek może się różnić pomiędzy zakładami, niekoniecznie może Ci się należeć, ale zwrot kosztów za bilety jak najbardziej.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9