Forum Kolejowe - dla fanów i miłośników kolei

Pełna wersja: Maszyniści stażyści PKP Cargo
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Niech szkolą..patrząc jak starych maszynistów koszą na badaniach gdy robią badania na licencję po nowych przepisach to Cargo dalej jest w czarnej d...
To koszenie maszynistów to też jest nienormalne.. Jak można oczekiwać że człowiek załóżmy po 45 czy 50 roku życia będzie spełniał wymagania zdrowotne dla świeżaków?
Ponoć te polskie normy zdrowotne dla maszynistów są najbardziej restrykcyjnymi w Europie, stworzone w latach 90tych i od tego czasu nie zmieniane..rozumiem zasadę że bezpieczeństwa nigdy za wiele ale do jasnej cholery nie w przypadku kiedy to jest nieadekwatne do realiów , skoro na Zachodzie nie ma problemu zmniejszyć te limity to o co chodzi.. na dodatek dziura pokoleniowa nas zastała a kulminacja przed nami...
Nie żebym cokolwiek mówił, ale patrzę na swoje podwórko i się dziwię. Mówicie, że w PKP Cargo jest kiepsko, a u nas z PRów uciekają do Cargo. Aktualnie 3 poszło, 4 jest na wypowiedzeniu, 3 jest bliskie rzucenia wypowiedzenia. I wszyscy po kolei do Cargo. A PRy mają gdzieś i już niedługo autobus będzie kursował z powodu braku maszynistów do obsługi.
Wiesz, wszystko zależy od regionu i sytuacji i charakteru, jeden jest cięty na kasę  , inny woli spokój, inny blisko rodziny i codziennie w domu..wiadomo jak jest w Cargo, państwówka, nie płacą za km więc każdy ma to w d...czy jedzie czy stoi nie zależy mu,oczywiście jest to chore ale co zrobisz...no i zawsze w tym domu jestes a nie szlajasz sie po motelach...ale niestety kasa marna ,więc każdego wybór..
PR to chyba najgorsza spółka pod względem poziomu płac ze wszystkich istniejących, wiec nie dziwne ze uciekają do Cargo.
Zależy kto co woli, jeden woli większe pieniądze, drugi woli wiedzieć o której zaczyna i kończy pracę
Akurat w Cargo masz grafik podobnie jak w ruchu pasażerskim. Kasa podobna jak w PR a robota spokojniejsza.
Witam
właśnie dostałem skierowanie na badania w PKP cargo PN. Po przejściu badań zostanę przyjęty na szkolenie na maszyniste. Mam takie pytanie bo szkolenie trwa 2,5 roku najpierw jako manewrowy a potem na licencje jakie są zarobki w ciągu tych szkoleń.
Na więcej niż 2000 nie licz, poza tym wcale się nie zdziw jak "szkolenie na maszyniste" zakończy się na manewrowym.
Dokładnie, 2 tysie to max, i licz że to nawet będzie 3 lata..
u nas przy jezdzie pod nadzorem sporo chlopakow mialo 2300-2500 a to bylo jeszcze przed podwyzkami z tamtego roku
Ale to na rękę czy brutto i to w PKP należące pod gdynie jak narazie wydaje mi się że to gra nie warta świeczki.
Zrobią Ci manewrowego po roku ewentualnie ustawiacza a na koniec stwierdzą że jednak bardziej od maszynistow potrzebują ludzi na manewry, zrób licencje prywatnie i samemu poszukaj kogoś kto Cię wyszkoli , ewentualnie poczekaj na nabór w IC dla ludzi bez licencji. Tam w 1.5 roku zostaniesz maszynistą
Na reke ale inny zaklad, ale to nie powinno miec wplywu
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10