Wydaje mi się, że jak teraz są własnością PIC to mimo przeszłości, bez kasy tu się nie obędzie...
Mam podobne odczucia. Od początków III RP PR robi za frajera, a PIC za cwaniaka w polskiej kolei.
Oczywiście to nie jest wina pracowników szeregowych obu firm.
To chcą sprzedawać w końcu czy nie?
Najpierw to muszą kogoś kto kupi znaleźć, a na razie chętnych brak...
Nie w żadnych białych rękawiczkach tylko aportem. Tak jak wszystkie SU46 trafiły aportem do PKP Cargo.
To są jakieś zwykłe jaja.... może opchną PR/albo któremuś z regionalnych przewoźników
Porzucone pociągi nadal niszczeją na bocznicy. PKP IC odrzuciło ofertę Kolei Małopolskich
PKP odrzuciło ofertę Kolei Małopolskich w sprawie zakupu kilkunastu pociągów, które od miesięcy niszczeją na bocznicy kolejowej w Bieżanowie. Przewoźnik regionalny chciał wyremontować tabor i jesienią wstawić go na tory. Plany zablokowała jednak PKP Intercity
Szczegóły:
http://www.radiokrakow.pl/wiadomosci/kra...opolskich/
PKP IC = pies ogrodnika pełną gębą, inaczej się tego nazwać nie da!
Prokuratura Okręgowa w Warszawie pod koniec zeszłego roku wszczęła postępowania w sprawie niedopełnienia obowiązków poprzez zaniechanie obowiązkowych przeglądów taboru kolejowego. Z tego powodu wyceniono straty PKP InterCity na 6,5 miliona złotych.
A tak przy okazji tzw. rzetelności dziennikarskiej - dzisiejsze wiadomości na portalu onet.pl zamieściły takie zdjęcie - patrz załącznik.
Do rzeczy będzie przypomnieć, jak naprawdę wygląda ED74...
Tak, Wagony modernizowane na Przemyśl - Kraków - Wrocław - Szczecin były finansowane z dotacji, ale ich forma uległa zmianie. Trudno powiedzieć, jak sytuacja wygląda teraz.
<offtop>
Wybaczcie offtop, ale wreszcie jakiś nowy użytkownik bez reklam pożyczek w stopce
</offtop>