Forum Kolejowe - dla fanów i miłośników kolei

Pełna wersja: Premiera Pendolino - błędy, wpadki, usterki
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
przewoz napisał(a):Nie przypominam sobie liczenia frekwencji przez dziennikarzy RK Smile
To masz słabą pamięć. :-) Nawet w tym wątku podawałem odpowiednie dane. Strona 5. Powtarzam stosowny odnośnik: http://www.rynek-kolejowy.pl/55488/sred ... dolino.htm
Poznanski_mech napisał(a):
masovian napisał(a):Ostatnie wieści o frekwencji mówiły 40-50%...
Zapomniałeś dodać że frekwencje 40-50% mówią wyłącznie "jedyne słuszne media" i (nie)zalezne Smile

A to wg Ciebie jaka jest prawdziwa frekwencja?
Ja osobiście jeżdżę EIP dość często i jakoś nikt mnie nigdy nie liczył. Zauważyłem też, że obłożenie wagonów nie jest równomierne.
rustsaltz napisał(a):Ja osobiście jeżdżę EIP dość często i jakoś nikt mnie nigdy nie liczył. Zauważyłem też, że obłożenie wagonów nie jest równomierne.

Ja też to zauważyłem, szczególnie w EIP w kierunku Katowic. Zdarza się, że w ostatnich dwóch wagonach jedzie po kilka osób, podczas gdy dwa wagony wcześniej zajętych jest ponad połowa miejsc.
A odkryłeś może regułę w tym?
rustsaltz napisał(a):Ja osobiście jeżdżę EIP dość często i jakoś nikt mnie nigdy nie liczył.

Policzył, policzył. :-) Kupowałeś bilet lub ewentualnie, ktoś to zrobiłza Ciebie? Wtedy zostałeś policzony. :-)
masovian napisał(a):
przewoz napisał(a):Nie przypominam sobie liczenia frekwencji przez dziennikarzy RK Smile
To masz słabą pamięć. :-) Nawet w tym wątku podawałem odpowiednie dane. Strona 5. Powtarzam stosowny odnośnik: http://www.rynek-kolejowy.pl/55488/sred ... dolino.htm

Opierajmy się na faktach. Rynek Kolejowy dalej opiera się na wyliczeniach IC, a te podawane są rzadko. RK wytknęło IC nierzetelne podawanie frekwencji w procentach (nikt nie kwestionuje podawanej liczby sprzedanych miejsc).

Od czasów tamtego artykułu trochę czasu upłynęło. Pociągi EIP jeżdżą coraz częściej i jakoś nie zauważyłem, żeby ktokolwiek podawał frekwencję dla nich.
Nikt też nie liczy.
Zapełnienia są różne, rozłożenie pasazerów klasyczne, czyli z przodu max, z tyłu pusto, czyli reguła przydzielania miejsc od pierwszego wagonu (żadna nowość niestety).
masovian napisał(a):Policzył, policzył. :-) Kupowałeś bilet lub ewentualnie, ktoś to zrobiłza Ciebie? Wtedy zostałeś policzony. :-)
IC z natury nie chwali się takimi danymi, więc śmiem twierdzić że i tym razem RK ich nie dostał.

Cytat:Zapełnienia są różne, rozłożenie pasazerów klasyczne, czyli z przodu max, z tyłu pusto, czyli reguła przydzielania miejsc od pierwszego wagonu (żadna nowość niestety).
A "przód" czyli wagon 1 czy zależnie od ustawienia jednostki?
rustsaltz napisał(a):Ja osobiście jeżdżę EIP dość często i jakoś nikt mnie nigdy nie liczył.

Teraz nie będą cie liczyć tylko sprawdzą czy masz czysto pod butami. PKP SA ma nową propozycję.
Cytat:Na razie projekt jest na etapie postępowania przetargowego. To kolejna akcja, po wielkiej kampanii reklamowej, na którą PKP SA wydadzą nie wiadomo do końca po co olbrzymie pieniądze. Szacunkowa wartość tego zamówienia to 3 100 000 PLN bez VAT! Czy nie lepiej pieniądze te byłoby przeznaczyć na wykonanie ot chociażby naprawy jednostek ED74? Czy klient nie byłby wówczas bardziej zadowolony? Planowany czas rozpoczęcia badań to 1 lipca 2015 roku. Oferty w przetargu można składać do 3 kwietnia 2015 roku. Kryteria wyboru to cena –70% oraz koncepcja realizacji usługi –30%.

http://inforail.pl/text.php?from=mail&id=69915
Ja tam niespecjalnie przepadam za jazdą ED74, aczkolwiek myślę, że te 3 bańki można sensowniej wydać niż na badania, które i tak można się domyślać jaki będą miały wynik.
Akurat nie trzeba żadnej kontroli, żeby powiedzieć, że w np. w Katowicach na dworcu jest bród, smród i ubóstwo. Co ciekawe wiedzą o tym sami pracownicy PKP S.A. Ale widać szwagrowi słabo interes idzie...
Twoja ocena stanu czystości na dworcu w Katowicach jest mocna przerysowana. Po przebudowie powierzchnia dworca jest mała i nie zauważyłem tak drastycznych objawów jak to opisałeś. Chyba że przyzwyczaiłeś się już do takiego określenia i używasz tego automatycznie.
rustsaltz napisał(a):IC z natury nie chwali się takimi danymi, więc śmiem twierdzić że i tym razem RK ich nie dostał.

RK twierdzi, iż włąsnei dostał od nich. A dementi nie było...

Tak czy owak, pod koniec roku dowiemy się czy liczba pasażerów PICu znów spadła czy zaczełą rosnąć. To jest papierek lakmusowy. Przecież EIP to miało być ich zbawienie...

Dla polepszenia humoru znalazłem na forum jeeen taki filmik:

http://www.facebook.com/video.php?v=10150713266878820

To było dopiero Pendolino... Big Grin
Cytat:Tak czy owak, pod koniec roku dowiemy się czy liczba pasażerów PICu znów spadła czy zaczełą rosnąć. To jest papierek lakmusowy. Przecież EIP to miało być ich zbawienie...

Ameryki nie odkryją, natomiast EIP zabawieniem nie jest i nie będzie dopóki nie będzie bardziej atrakcyjny cenowo. Natomiast moim zadaniem chyba zbyt szybko aby mówić o jakimś sukcesie czy porażce, to tak naprawdę można wywnioskować w dłuższej perspektywie minimum rocznej.
Moim zdaniem, przewoźnicy powinni co miesiąc udostępniać dane o ilości przewiezionych pasażerów i kosztach/wpływach co miesiąc, przynajmniej ci publiczni. Wtedy byśmy mieli czarno na białym. Miejmy nadzieję, że ilość pasażerów jednak wzrosła.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16