07.02.2015, 07:26
07.02.2015, 13:00
Puste są składy jeżdżące między Katowicami, a Warszawą, natomiast z obserwacji mojego znajomego do Krakowa jeżdżą pełne.
07.02.2015, 13:40
masovian napisał(a):No z frekwencją to szału nie ma:
http://www.rynek-kolejowy...w_pendolino.htm
60-70% to brak szału? To raczej dobra frekwencja patrząc że EIP jeżdżą często i dosłownie codziennie.
07.02.2015, 15:46
Poznanski_mech skąd masz informacje o 60 - 70%? Ja wiem o 50%(według IC) które prawdopodobnie są mocno przesadzone. Jeśli faktycznie mają 70% to nie ma tematu i pomimo tego że przepłacili to można powiedzieć że ich polityka przynosi efekty, ale niestety obawiam się że jednak bliżej im do 30% a nie do 70%...
Pozdrawiam
sm31-131
Pozdrawiam
sm31-131
07.02.2015, 15:54
sm31-131, wystarczy śledzić posty o frekwencji na SSC, IK. Zresztą sam artykuł mówi że poziom 50% jest zaniżony.
No ale co tam, gdyby od początku zamówiono Darty to jeździły by zapełnione w 150% to POLSKIE! ...
Cytat:Otóż w każdym Pendolino w sprzedaży są 402 miejsca siędzące. Dla 700 zrealizowanych kursów określono, że podaż miejsc wynosiła 700*402, co daje łącznie 281 400 miejsc. Po podziale 143 000 tys. osób na 281 400 miejsc wyliczono poziom zapełnienia na poziomie 0,508. W rzeczywistości zdecydowana mniejszość pasażerów podróżuje EI Premium w całej relacji, więc realna podaż miejsc jest dużo wyższa.
No ale co tam, gdyby od początku zamówiono Darty to jeździły by zapełnione w 150% to POLSKIE! ...
07.02.2015, 16:05
To już kompletnie nie rozumiem poniższej wypowiedzi...
Ironii tam nie widzę, a o zawyżonych obliczeniach sam pisałem.
SSC przeglądam rzadko, a IK? Nie wiem co to.
A DART'y by nie jeździły z obłożeniem 150% - to jest w pełni POLSKI produkt więc jeździłby z obłożeniem 300% i to w dodatku z prędkością 300 km :-D.
Pozdrawiam
sm21-131
Poznanski_mech napisał(a):masovian napisał(a):No z frekwencją to szału nie ma:
http://www.rynek-kolejowy...w_pendolino.htm
60-70% to brak szału? To raczej dobra frekwencja patrząc że EIP jeżdżą często i dosłownie codziennie.
Ironii tam nie widzę, a o zawyżonych obliczeniach sam pisałem.
SSC przeglądam rzadko, a IK? Nie wiem co to.
A DART'y by nie jeździły z obłożeniem 150% - to jest w pełni POLSKI produkt więc jeździłby z obłożeniem 300% i to w dodatku z prędkością 300 km :-D.
Pozdrawiam
sm21-131
07.02.2015, 16:26
Daj Panie Boże, żeby się nie zepsuł na prezentacji
07.02.2015, 16:49
sm31-131 napisał(a):To już kompletnie nie rozumiem poniższej wypowiedzi...
Poznanski_mech napisał(a):masovian napisał(a):No z frekwencją to szału nie ma:
http://www.rynek-kolejowy...w_pendolino.htm
60-70% to brak szału? To raczej dobra frekwencja patrząc że EIP jeżdżą często i dosłownie codziennie.
Ironii tam nie widzę, a o zawyżonych obliczeniach sam pisałem.
Czego niby nie rozumiesz bo wyrwałeś wypowiedź kompletnie z dupy odpowiadając znów to samo mimo że już wyjaśniłem skąd wyszło około 60-70%...
07.02.2015, 17:11
W którym miejscu?
07.02.2015, 18:23
Poznanski_mech napisał(a):Daj Panie Boże, żeby się nie zepsuł na prezentacjiNarazie kartonowe modele jeszcze nie zaliczyły żadnego defektu
sm31-131 napisał(a):W którym miejscu?Normalnie jakbym z jakimś 5-latkiem rozmawiał. To zdanie odnosi się do czegoś? Łykasz wszystko jak gąbka i obawiam się że zaraz będziesz wyznawać Furgala...
07.02.2015, 21:19
Jeżeli na trasie Warszawa-Kraków Pendolino jest zapełnione, to Pendolino będzie miało konkurencje, od 5 marca estoński Lux Ekspress uruchomi 6 kursów dziennie z Warszawy do Krakowa i tyle samo z Krakowa do Warszawy. Bilety w maksymalnej cenie 59 zł, czas przejazdu ok. 4 godzin.
http://infobus.pl/text.php?from=mail&id=69257
http://infobus.pl/text.php?from=mail&id=69257
07.02.2015, 21:24
Pasazerow to raczej podbierze PolskiemuBusowi i TLK,smiem watpic, by pasazer pendolino zdecydowal sie na podros autokarem prawie dwa razy dluzej.
07.02.2015, 21:45
Jak na razie w dalszym ciągu kolej notuje odpływ pasażerów na rzecz komunikacji autobusowej, podstawowym kryterium jest cena biletu. Ciągłe, negatywne informacje na temat podróżowania koleją, przynoszą rezultaty i pasażerowie wybierają autobusy. Natomiast czas przejazdu jest istotny ale nie najważniejszy.
08.02.2015, 06:59
Poznanski_mech napisał(a):masovian napisał(a):No z frekwencją to szału nie ma:
http://www.rynek-kolejowy...w_pendolino.htm
60-70% to brak szału? To raczej dobra frekwencja patrząc że EIP jeżdżą często i dosłownie codziennie.
Jak się myli podaż z popytem i wymyśla procenty z sufitu, zamiast trzymać się frekwencji podanej przez przewoźnika (zresztą wg autorów artykułu zawyżanej), to można napisąć, że ma frekwencje 1249% i wtedy jest rzeczywiście szał... Ale to nie ma nic wspólnego z rzeczywistością...
rustsaltz napisał(a):Pasazerow to raczej podbierze PolskiemuBusowi i TLK,smiem watpic, by pasazer pendolino zdecydowal sie na podros autokarem prawie dwa razy dluzej.
Z TLK to nie przesadzałbym. Jest jeszcze parę kursów przez CMK. A z PB chcą walczyć ilością kawy do oporu i wygodniejszymy siedzeniami... Cienko to widzę...
09.02.2015, 12:32
Tak, bo dzisiejszy klient to i poleci na stojąco, jak będzie tanio.