Forum Kolejowe - dla fanów i miłośników kolei

Pełna wersja: 45WE - pięcioczłonowy Impuls
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3


45WE to nowy typ znanych już i jeżdżących po Polsce Impulsów produkcji NEWAG-u z Nowego Sącza. Pojazd 45WE-001 to pięcioczłonowy skład w barwach województwa zachodniopomorskiego, który służy tylko i wyłącznie do uzyskania homologacji dla takich składów. Po jego uzyskaniu producent usunie człon "B" a sam skład jako 31WE (ED78) będzie kursował dla województwa zachodniopomorskiego.
Pierwszy Impuls dla Mazowsza

[Obrazek: 5de466f4a16b814bc78462494d3c7f5e.jpg]
Ładne toto.

[Obrazek: 2015-03-3111KrakwprokocimTow.jpg%5D]
Piękne malowanie.
DamianT napisał(a):Piękne malowanie.
Graficiarze jeszcze upiększą 8-)
Z tego co widzę to KM raczej sobie pilnuje takich rzeczy Tongue
Obyś miał rację... :-D
rustsaltz napisał(a):Z tego co widzę to KM raczej sobie pilnuje takich rzeczy Tongue

W ostatnim czasie KolMazy słabiej sobie radzą z tym problemem. Nie wygląda to co prawda tak, jak na przełomie wieków (w czasach wielkiego PKP), ale przynajmniej raz-dwa w tygodniu widzę pociąg KM z dodatkowymi malowidłami. A jeszcze ze 2-3 lata temu był porządek.
Czy dobrze rozumiem, że pierwszy, "fałszywy" 45WE (choć tak naprawdę był tylko doraźnie przerobionym pojazdem innej wersji) już zajął numer 001, więc dlatego numeracja Impulsów dla KM zaczyna się od 002?
"Fałszywy" był złożony z członów dla zachodniopomorskiego, co widać na moim filmie. A być może prawdziwy 001 też się pojawi jeszcze.
W Kolejach Mazowieckich od 30.04. stoją na bazie dwa 45WE (45WE-002 i prawdopodobnie 003), póki co bez naniesionych numerów UIC.
Tymczasem 45WE-009 rozpędził się dzisiejszej nocy do prędkości 226 km/h, bijąc poprzedni rekord prędkości EZT wyprodukowanego w Polsce (też ustanowiony przez Impulsa).

Artykuł na RK: http://www.rynek-kolejowy.pl/59160/226_ ... dkosci.htm

pasqudek

Jeszcze dlugo u nas pociagi nie beda jezdzic z takimi (lub zblizonymi) predkosciami.
Dodatkowo testy robic z pustym skladem lub z kilkoma osobami.
pasqudek, ale powinniśmy się cieszyć że idziemy do przodu. Też chciałbym aby szło to nomen omen "szybciej", ale po kilkudziesięciu latach zastoju i paranoi typu do Czempinia pociąg jedzie w miarę ok za Czempiniem trzęsie jak cholera(obrazek jeszcze sprzed kilku lat na linii 271) cieszę się że robimy postępy. To tyle jeśli chodzi o PKP PLK, a jeśli chodzi o Impulsy to tak samo jak przy Gamach, Elfach i Dartach cieszę się że zaczynamy produkować coś "swojego" i pomimo błędów wieku dziecięcego(myślę tu akurat o Gamie bo Impulsy podobno się spisują bezawaryjnie) uśmiecham się za każdym razem gdy widzę coś naszego na torach bo to oznacza ratunek dla naszej gospodarki która leży i kwiczy jak zarzynana świnia. A testują puste bo linię dla samobójców opanowali religijni fanatycy :-D.
Poważnie - testy zawsze robi się na pustych składach, a ponieważ skład ma być dopuszczony na 200 km / h to będziemy mieli okazję w przyszłości jeździć z tą prędkością - zwłaszcza jak trafimy na mechanika z ułańską fantazją. A jeśli Ci mało to słyszałem że Talgo szuka "oblatywaczy" dla najnowszej serii RENFRE, podobno testy mają być przeprowadzane z ludźmi na pokładzie bo Hiszpanie zażyczyli sobie takich testów przy najnowszym przetargu ]->

Pozdrawiam
sm31-131

pasqudek

: Niech kolej rozwija sie. Jestem za. Jednak powinni to robic juz lata temu. Za X lat znowu beton bedzie chcial remontowac tory, zmieniac sklady pod pretekstem zwiekszenia predkosci.
O ile bedzie mial kto jezdzic pociagami lub nie zlikwiduja polaczen.
Tylko czy pelny sklad rozwinie taka predkosc bedac obciazonym Smile
Stron: 1 2 3