08.05.2014, 07:25
08.05.2014, 15:25
Idzikowice.
09.05.2014, 08:03
Poznanski_mech napisał(a):Idzikowice.O.K. tak wiem ze stoi w Idzikowicach co tym zrobą do naprawy rew. ? ten edek 001 bez przerwy problemy z wózkiem i bardzo mało jedzi
09.05.2014, 12:25
Oczekuje naprawy rewizyjnej, a stoi tyle bo nie ma tam na razie żadnych przetargów na naprawy rewizyjne siódemek.
09.05.2014, 12:57
Wystarczy że z 1067 jest problem z autoryzacją. Np. Katowice, Warszawa, Białystok. Ostatnio przyjechała do Warszawy i na przyprzęgu wracała do Gdyni bo nikt na niej nie może pojechać. Z 1049 będzie to samo
10.05.2014, 10:25
Przecież 1067 nie jest jedyna z taką kabiną. 1006, 1014, 1049 no i 1067 do tego dochodzi nietypowa 1020. Powinni te wszystkie maszyny skupić w jeden lokomotywowni np Gdyni oraz przypisać do jakiś stałych kilku tras i problemu by nie było.
10.05.2014, 21:04
Ale tu nie chodzi wcale o wygląd. 1006, 1014,1020 niczym się praktycznie nie różnią. Troszeczkę zmodernizowany pulpit ala EP09. Dodatkowo 1014 ma elektroniczny prędkościomierz. 1049 i 1067 ma przetwornice statyczne oraz ma inną rękojeść do hamowania. Jest to już głębsza modernizacja na którą wg. niektórych instruktorów potrzebujemy oddzielnego przeszkolenia.
10.05.2014, 21:37
No i prawidłowo bo jest różnica w porównaniu do klasycznej 07. I nie dziwi mnie inna autoryzacja na to.
14.07.2019, 10:43
PRy chcą go zezłomować.
http://inforail.pl/koniec-ed73-001-trafi...16112.html
http://inforail.pl/koniec-ed73-001-trafi...16112.html
12.08.2019, 07:25