Forum Kolejowe - dla fanów i miłośników kolei

Pełna wersja: Pojazdy 36WEa
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3
Wie ktoś dla kogo przeznaczony będzie ten pojazd?

[Obrazek: 881980_673437149377322_1145653645885410019_o.jpg]
To Impuls dla woj. małopolskiego.
A w necie krąży też informacja, że dla woj. świętokrzystkiego.
Producent pisze
Cytat:zamó­wiony został przez Urząd Mar­szał­kow­ski Woje­wódz­twa Pod­kar­pac­kiego i prze­ka­zany do eks­plo­ata­cji Prze­wo­zom Regio­nal­nym. Obsłu­guje trasę Rze­szów – Przemyśl.
Skopiowałeś opis dla serii 36WE, a ten pojazd ma oznaczenie 36WEa. Jest drobna różnica.
Aktualnie skład przechodzi testy na torze doświadczalny w Żmigrodzie.
Wikipedia twierdzi, że 36 dla Małopolskiego ma układ drzwi 1-2-1, podczas gdy dla pozostałych województw 1-1-1, co by potwierdzało wersję Alojza.
To pierwszy pociąg dla Południowej Grupy Zakupowej.

http://www.rynek-kolejowy.pl/51896/impu ... orach.html
To pierwszy pojazd w Polsce, który będzie homologowany na okoliczność zgodności z TSI.
Hm, a nie wiecie może: jest szansa, że to cudo trafi też na testy do Instytutu Kolejnictwa?

35WE SKM Warszawa oraz 31WE Kolei Dolnośląskich były i widziałem, ale o żadnych innych wersjach Impulsów tam (36WE, 37WE, ED78) ani widu, ani słychu... Czy może rozwiązania stosowane w tych nowszych są na tyle podobne, że dodatkowych dopuszczeń nie wymagają?...


Na powyższym filmiku widać postój 4 jednostek WEa w Psarach.
36WEa-011 dla KD

http://www.facebook.com/KolejeDolnoslas ... 634883478/

Kolejne 36WEa jeden z nich w malowaniu małopolskim natomiast drugi w świętokrzyskim.

Poza tym wczoraj na CMK widziane następne dwa impulsy tym razem dla śląskiego.
Jednostki dla małopolski 36WEa otrzymały oznaczenia "Pekapowskie" serii EN64

EN63-001
http://www.garnek.pl/arti71/27822489/en-63-001

EN64-002
http://gmfk.pl/cpg144/displayimage.php? ... play_media

Bałaganu ciąg dalszy, tym samym mamy dwa podobne impulsy 36WE oraz 36WEa ale mimo to każdy z nich ma inne oznaczenia odpowiednio EN63 oraz EN64 do tego 36WEa dla kolei dolnośląskich zostaną przy pierwotnych oznaczeniach 36WEa. Zatem bardzo podobne pojazdy będą oznaczone na trzy sposoby.

Inny schemat zastosowano natomiast dla pojazdów 40WE, gdzie pojazd 40WE-007 pomimo różnic wcielono do serii EN62.

EN62-001
http://www.stacjatczew.cba.pl/details.php?image_id=29

EN62-002
http://gmfk.pl/cpg144/displayimage.php? ... play_media
Czyli wpisując pojazdy:
http://www.forumkolejowe.pl/ilostan/ind ... title=EN63
się zbytnio pospieszyłem i teraz powinienem zmienić to na EN64?
Zdecydowanie się pośpieszyłeś, poza tym one pierwotnie miały oznaczenia 36Wea. Poza tym nie wiemy czy wszystkie otrzymały tą serie.
Stron: 1 2 3