Wiesz ta jednolitość jest dobra, ale pozbawiamy w ten sposób polskiej kolei takiej różnorodności barw, która nas wyróżnia.
Niedługo nie będzie na co polować, skoro wszystko będzie takie samo.
Mam nadzieję, że pozostawią chociaż jednego oryginalnego budynia, a Anglika nie tkną przy następnej rewizji.
pitagoras23 napisał(a):Wiesz ta jednolitość jest dobra, ale pozbawiamy w ten sposób polskiej kolei takiej różnorodności barw, która nas wyróżnia.
Obawiam się, ze spośród kolei europejskich wyróżnia nas niekoniecznie różnorodność barw... Niestety.
Zawsze byłem zwolennikiem pozostawienia w ruchu jednego przedstawiciela historycznych malowań, tak jak ma to miejsce z EP09-046.
Wiadomo, że nasza kolej nie jest taka piękna w porównaniu z innymi europejskimi, ale możemy się właśnie tą kolorystyką wyróżnić.
Widzisz epoka o której mówisz może pozostanie, teraz jedną z ostatnich jagodowych jest -024, szkoda, że nie ma już żadnej w kremowo - czerwonych barwach.
Jeśli chodzi o siódemki to powinni byli zostawić -400. Muszą pozostawić -361 i kilka innych jeszcze. Natomiast jeśli chodzi o wyższe numery to 1001, 1051 są obowiązkowe.
Anglik pewnie zostanie, nikt na niego ręki nie podniesie, ale nie martwiłbym się o zmianę malowania - dla mnie to całkowicie nieistotne, cieszę się za to z napraw rewizyjnych - nasza polska myśl techniczna pojeździ trochę dłużej.
mikrobart napisał(a):cieszę się za to z napraw rewizyjnych - nasza polska myśl techniczna pojeździ trochę dłużej.
No już bez przesady żeby o EU07 mówić jako polska myśl techniczna
Opierając się na EU06, ale jednak konstrukcja polska. Mniejsza o to, nie to było sednem mojej wypowiedzi.
To przypadek, ta lokomotywa miała NA po wypadku.
Ta EP07-1006 to już w ogóle budynia nie przypomina. To bardzo przypomina asynchrona.
A nie wiesz co się dzieje z 1011 na przykład?
1006 od przeróbki na budynia miał taki wygląd, teraz tylko dostał barwy IC.
Widać, że ta 517 po wypadku. Czoło mocno klepane
Gotowe są kolejne "siódemki", EU07-060 oraz EP07-1063. Obie w malowaniu PKP IC. W naprawach są kolejne maszyny.
Wczoraj na tory po rewizji w Oleśnicy wyjechała EP07-1053. Data NR: 23.03.12. Malowanie IC + czerwone wycieraczki :lol: . Jak coś mogę dodać zdjęcie.
Dodaj zdjęcie