Forum Kolejowe - dla fanów i miłośników kolei

Pełna wersja: Naprawy rewizyjne EU07 i EP07
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Ciekawie jej numer na czole namalowali. Takiego jeszcze nie widziałem
Czyżby prykaz umieszczania numerów EVN w miejscu oznaczeń pkpowskich?
już i na dwóch siódemkach ICkowych widziałem numer, obecnie w woj. Podlaskim wszystkie sprzęty dostały takie numery na pudła.
Dla mnie to jest optymalne malowanie EVN.
http://rail.phototrans.eu/14,73970,0,Pa ... 8_009.html

A nie jak w większości walą te napisy po całości i to wygląda jak jakiś alfabet. Czesi jakoś sobie z tym radzą piszcząc mały numer na burcie lokomotywy i nikt się tego nie czepia.
Siódemeczka ta 28.12.12 jeździła sobie już na testach na linii 272 na odcinku Ostrów - Jarocin. Widziałem ją na przejeździe kolejowym w miejscowości Lewkowiec k. Ostrowa.
Ładne to malowanie Wiskolu. Na siódemce też ładnie wygląda.
Ciekawi mnie jakie oznaczenia ma dostać EP07-1018? Szkoda, że nie będzie to już "budyń".
A co do tej EU07-166 to pomimo wypadku i poważnych jej skutków to jestem zaskoczony, że zdecydowani się na NA.
przem710 napisał(a):4E-004, jednak bez zmiany oznaczeń, ciekawe malowanie.

http://rail.phototrans.eu...aFaWag_4E_.html

Czyżby Wiskol zauważył, że biały się szybko brudzi? Wink
EU07-228 15.02.2013 Pesa
421 po rewizji w Gliwicach.

http://www.gmfk.pl/cpg144/displayimage. ... play_media

Co ciekawe ma również numer EVN aczkolwiek jest on pełny, łącznie z kodem kraju.
Nie wiem czy wiecie, ale pozostało już tylko 9 sprawnych EU07 w zielonych barwach pod bandera IC. Ostatnio odpadły kultowe maszyny 174, 361.
Żartujesz, że tknęli już -361? :-O 174 też była super, ale najbardziej szkoda mi będzie właśnie tej z żółtymi paskami.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27