Liczba postów: 449
    Liczba wątków: 7
	
Dołączył: 10.06.2010
	
Reputacja: 
0
	 
	
	
		mikrobart napisał(a):Na lokomotywy bez świadectwa sprawności? Raczej wątpię.
 
Skanseny kolejowe incjatywy lokalne lub miłośnicy kolei byli by pewnie zainteresowani takimi lokomotywkami, oczywiście po symblicznej cenie.
	
 
	
	
Pozdrawiam kolejowo z Opola!
*ARTUR*
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 6 035
    Liczba wątków: 247
	
Dołączył: 16.06.2010
	
Reputacja: 
4
	 
	
	
		To niech staną do przetargu ;-) Za symboliczną cenę nikt ci tego nie sprzeda.
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 449
    Liczba wątków: 7
	
Dołączył: 10.06.2010
	
Reputacja: 
0
	 
	
	
		Jesteśmy firmą nie przynoszącą zysku dlatego za symboliczną kwotę.
Liczy się pasja a nie ciągła komercja :-)
	
	
	
Pozdrawiam kolejowo z Opola!
*ARTUR*
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 3 909
    Liczba wątków: 159
	
Dołączył: 01.02.2011
	
Reputacja: 
0
	 
	
	
		mikrobart napisał(a):Z tym, że PR nie pozbywa się lokomotyw, bo w zamian za nie kupuje elektryki - po prostu oczyszcza park taborowy z tego, co niepotrzebne.
Polski język jest nieprecyzyjny, co miałeś na myśli?
//Nie nadużywaj pytajników.
przem710
	 
	
	
Bahnfahren ist unser Business
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 449
    Liczba wątków: 7
	
Dołączył: 10.06.2010
	
Reputacja: 
0
	 
	
	
		Lutek, Wiem doskonale, dlatego większość naszego taboru pochodzi z przemysłu i prywatnych firm, niektóre eksponaty pochodzą od likwidatorów pewnych firm kolejowych.
	
	
	
Pozdrawiam kolejowo z Opola!
*ARTUR*
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 8 026
    Liczba wątków: 365
	
Dołączył: 04.06.2010
	
Reputacja: 
2
	 
	
	
		Lubuszanin, nie zrozumiałeś mojej wypowiedzi - przeczytaj ją jeszcze raz + to, co napisałem w jej sprostowaniu.
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 926
    Liczba wątków: 10
	
Dołączył: 13.06.2010
	
Reputacja: 
0
	 
	
	
		"Elektryki" są potrzebne PR. Jednak spółka ta nie kupuje lokomotyw elektrycznych.
	
	
	
...