Liczba postów: 8 026
    Liczba wątków: 365
	
Dołączył: 04.06.2010
	
Reputacja: 
2
	 
	
	
		To jest ta nowa jakość na polskich torach. Nawet kolor nalepek jakoś niezbyt pasuje do przybrudzonej bieli 213M i 215M.
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 2 017
    Liczba wątków: 166
	
Dołączył: 12.08.2010
	
Reputacja: 
0
	 
	
	
		Semaforek18, jak to ktoś kiedyś napisał jak to tak dalej pójdzie, za parę lat w gazecie będziemy mogli przeczytać o kłótniach jakie między sobą prowadzą spółki PKP Podkłady Kolejowe i PKP Nasypy Kolejowe ;-) 
Wracając jednak do Kolei Wielkopolskich, nie podoba mi się ten napis "Koleje Wielkopolskie"... jakiś taki hmn, no dla mnie dziwny...
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 6 035
    Liczba wątków: 247
	
Dołączył: 16.06.2010
	
Reputacja: 
4
	 
	
	
		Szkoda że takie negatywne przykłady nie są lekcją dla kolejnych województw.
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 3 909
    Liczba wątków: 159
	
Dołączył: 01.02.2011
	
Reputacja: 
0
	 
	
	
		Przecież miało być honorowanie biletów REGIO przez pierwsze tygodnie.
	
	
	
Bahnfahren ist unser Business
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 842
    Liczba wątków: 38
	
Dołączył: 05.04.2011
	
Reputacja: 
0
	 
	
	
		Tak jak mówię. Ja się dowiedziałem tego z kartki (zwykłej A4 wydrukowanej z komputera!) na przystanku w Wilkowicach. Gdybym nie zerknął na tablicę (w sumie po co? zawsze wszystko jeździ tak samo) to bym nie wiedział o tym.
Przecież to jest kpienie prosto w twarz pasażerowi...
	
	
	
	
 
 
	
	
		My się tu zastanawiamy nad sensem istnienia KW, a Wilkanowicz niedługo odbędzie rozmowę z burmistrzem Śremu w sprawie przywrócenia ruchu pasażerskiego na linii Czempiń-Mieszków na odcinku Czempiń-Śrem Odlewnia ;-)
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 842
    Liczba wątków: 38
	
Dołączył: 05.04.2011
	
Reputacja: 
0
	 
	
	
		A ktoś w ogóle jest zainteresowany tą wąskotorówką? W sensie, pasażerowie.
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 4 536
    Liczba wątków: 165
	
Dołączył: 01.02.2011
	
Reputacja: 
4
	 
	
	
		Starajmy się dostrzec także pozytywy.
Wielkopolskie to - podobnie jak mazowieckie - bogate województwo. KW mają być może szansę na podobny sukces, jak Koleje Mazowieckie, tylko tę szansę trzeba dobrze wykorzystać - m.in reaktywacjami przewozów na nieczynnych liniach i poprawianiem stanu parku taborowego. Może KW powinny postarać się o używane wagony motorowe, bardziej niezawodne od polskich technobudek SA105?
	
	
	
Jaro
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 4 536
    Liczba wątków: 165
	
Dołączył: 01.02.2011
	
Reputacja: 
4
	 
	
	
		Przecież nie piszę, że teraz - wtedy, kiedy zajdzie potrzeba, za pieniądze z dotacji no i oczywiście tylko wtedy, kiedy będzie taka możliwość. Nie warto powtarzać błędów Arrivy.
	
	
	
Jaro
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 926
    Liczba wątków: 10
	
Dołączył: 13.06.2010
	
Reputacja: 
0
	 
	
	
		Pieniądze z dotacji?
Hmmm, robi się interesująco. Kontynuuj proszę. Może skąd te dotacje?
	
	
	
...
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 4 536
    Liczba wątków: 165
	
Dołączył: 01.02.2011
	
Reputacja: 
4
	 
	
	
		A za co w KM zakupiono VT627/628? Wątpię, żeby z wpływów ze Słonecznego.
	
	
	
Jaro
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 926
    Liczba wątków: 10
	
Dołączył: 13.06.2010
	
Reputacja: 
0
	 
	
	
		Z pieniędzy UMWM. Nie nazwałbym tych pieniędzy dotacją.
Pozatym idź to UMWW z propozycją kupienia wagonu od Niemców. Wysmieją Cię tam.
	
	
	
...