Liczba postów: 7
    Liczba wątków: 5
	
Dołączył: 26.07.2013
	
Reputacja: 
0
	 
	
	
		Witam,
Czy może ktoś wie, czy istnieją jakieś procedury postępowania podczas uszkodzenia trąbki na szlaku?
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 685
    Liczba wątków: 32
	
Dołączył: 14.06.2010
	
Reputacja: 
12
	 
	
	
		Zgodnie z instrukcją Ct-1:
§25
Uszkodzenie syreny
1. Zgłosić usterkę dyżurnemu ruchu i pociąg prowadzić do stacji, gdzie będzie możliwość udzielenia pomocy lub naprawy syreny. Przy dojeździe do miejsca, przed którym należy podać sygnał "Baczność" zmniejszać prędkość jazdy do 30 km/h.
2. Podczas mgły lub zamieci śnieżnej utrudniającej widoczność dojechać do najbliższej stacji ze zmniejszoną prędkością, dostosowana przez maszynistę do istniejących warunków i zażądać lokomotywy zastępczej.
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 164
    Liczba wątków: 3
	
Dołączył: 30.12.2012
	
Reputacja: 
0
	 
	
	
		Ciekawe jak to jest w praktyce z tymi lokomotywami zastępczymi
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 756
    Liczba wątków: 4
	
Dołączył: 28.06.2010
	
Reputacja: 
0
	 
	
	
		Lokomotywa ma zwykle dwa sygnały w każda stronę. A żeby zaniemówiły dwa na raz to musi być albo problem z powietrzem albo zatkać się śniegiem. No ewentualnie jak się jedzie ponad 100 bez strzałek