25.01.2014, 08:51
25.01.2014, 11:27
Zgodnie z instrukcją Ct-1:
§25
Uszkodzenie syreny
1. Zgłosić usterkę dyżurnemu ruchu i pociąg prowadzić do stacji, gdzie będzie możliwość udzielenia pomocy lub naprawy syreny. Przy dojeździe do miejsca, przed którym należy podać sygnał "Baczność" zmniejszać prędkość jazdy do 30 km/h.
2. Podczas mgły lub zamieci śnieżnej utrudniającej widoczność dojechać do najbliższej stacji ze zmniejszoną prędkością, dostosowana przez maszynistę do istniejących warunków i zażądać lokomotywy zastępczej.
§25
Uszkodzenie syreny
1. Zgłosić usterkę dyżurnemu ruchu i pociąg prowadzić do stacji, gdzie będzie możliwość udzielenia pomocy lub naprawy syreny. Przy dojeździe do miejsca, przed którym należy podać sygnał "Baczność" zmniejszać prędkość jazdy do 30 km/h.
2. Podczas mgły lub zamieci śnieżnej utrudniającej widoczność dojechać do najbliższej stacji ze zmniejszoną prędkością, dostosowana przez maszynistę do istniejących warunków i zażądać lokomotywy zastępczej.
25.01.2014, 14:35
Ciekawe jak to jest w praktyce z tymi lokomotywami zastępczymi
25.01.2014, 15:12
Lokomotywa ma zwykle dwa sygnały w każda stronę. A żeby zaniemówiły dwa na raz to musi być albo problem z powietrzem albo zatkać się śniegiem. No ewentualnie jak się jedzie ponad 100 bez strzałek