Liczba postów: 5 941
    Liczba wątków: 146
	
Dołączył: 20.08.2010
	
Reputacja: 
5
	 
 
	
	
		Ehhh ciekawią mnie te obiegi. A bardziej ciekawi mnie co zrobią, jak któraś maszyna ulegnie awarii. Wtedy się okaże, że do innej miejscowości nie będzie składu i nic nie pojedzie.
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 483
    Liczba wątków: 11
	
Dołączył: 24.01.2012
	
Reputacja: 
0
	 
 
	
	
		Mark, wiem że nie są, ale widzisz, nie od razu Rzym zbudowano. Każdy od czegoś musi zacząć. Dlatego nie ma co od razu krytykować (pardon, strasznie polskie mi się to wydaje takie) wszystkiego.
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 6 035
    Liczba wątków: 247
	
Dołączył: 16.06.2010
	
Reputacja: 
4
	 
 
	
	
		Ewentualne składy z zagranicy muszą przejść polonizację, to tez trwa. hutterdm, jak widzisz plany marszałka są dobre, ja to popieram! Natomiast nie może to zostać zrobione w 6 miesięcy, bo to nie wypali zbyt mało czasu. Dlatego to musi się źle skończyć.
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 385
    Liczba wątków: 24
	
Dołączył: 14.06.2010
	
Reputacja: 
0
	 
 
	
	
		Ja powiem tak.. Niech przygotują plany taborowe i wszelkie przetargi, bo na razie w Kolejach Śląskich widzę chaos, chaos i jeszcze raz chaos. Już nawet zgadzam się na autobusową komunikację zastępczą do czasu zakupienia taboru, ale wyłącznie na tych liniach gdzie pociągów nie jeździ wiele.
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 5 941
    Liczba wątków: 146
	
Dołączył: 20.08.2010
	
Reputacja: 
5
	 
 
	
	
		Dzięki. Lolek przekazał mi info, ale niestety w tym czasie byłem w pracy.
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 6 881
    Liczba wątków: 156
	
Dołączył: 04.06.2010
	
Reputacja: 
26
	 
 
	
	
		Mark napisał(a):Już nawet zgadzam się na autobusową komunikację zastępczą do czasu zakupienia taboru, ale wyłącznie na tych liniach gdzie pociągów nie jeździ wiele.
A to ludzie z wsi, gdzie pociągi jeżdżą rzadko są drugiej kategorii?
	
 
	
	
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
	
 
 
	
	
		rustsaltz wiadomo, że nie można nikogo lekceważyć, ale no chyba nie wyobrażasz sobie tak idiotycznej sytuacji, że na jakiejś ważnej linii gdzie jest duży potok pasażerów ludzie będą jeździć KKA, a z jakiegoś zadupia kilka osób będzie się bujać pustym składem, nie?
Trzeba mieć na uwadze dobro większości. Myślę, że to Mark miał na myśli ;-)
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 6 881
    Liczba wątków: 156
	
Dołączył: 04.06.2010
	
Reputacja: 
26
	 
 
	
	
		Jak ten pasażer z zadupia zapłaci odpowiednio mniej to nie ma problemu. A jak on się ma bujać autobusem z napisem KŚ to gwarantuję Ci, że wybierze tańszy bus, a nie będzie dla idei wspierał marszałka.
	
	
	
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
	
 
 
	
	
		Wiadomo. Wiemy jak to bywa u nas... Cóż poradzić na tą rzeczywistość. Jednak trzeba zawsze patrzeć na te najważniejsze główne linie gdzie jest dużo pasażerów, potem dopiero na lokalne.
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 6 881
    Liczba wątków: 156
	
Dołączył: 04.06.2010
	
Reputacja: 
26
	 
 
	
	
		I tym sposobem zarżnąć zarówno lokalne jak i magistralne...
	
	
	
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 385
    Liczba wątków: 24
	
Dołączył: 14.06.2010
	
Reputacja: 
0
	 
 
	
	
		Hmm.. A ja bym na miejscu KŚ kupił SPOTy, 5 szrotów do modernizacji i jakieś składy wagonowe.. I tyle.. Jakoś czeskie wagony wydalały, a wcale nie były nowoczesne..
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 6 881
    Liczba wątków: 156
	
Dołączył: 04.06.2010
	
Reputacja: 
26
	 
 
	
	
		A masz w garażu na sprzedaż te SPOTy? 
I kasę na składy wagonowe...
	
 
	
	
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL