• 3 głosów - średnia: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wnioski, zauważone błędy, propozycje zmian
Porządek trzeba zrobić w serii SP32.
Przypominam (lub informuję), że istniały SP49-001 (nr fabr 24995, typ fabryczny DE13) która potem stała się SP32-001 i skreślona była w 1991 roku i analogiczny los spotkał SP49-002 (potem SP32-002; nr fabr 24996)
Natomiast SP32-001' to ex-SP32-151 (nr fabr 25570, typ fabryczny LDE1300CP; przenumerowanie w 1992) oraz analogicznie SP32-002' to ex-SP32-152 (fabr 25571).

Aktualny przebieg SP32-001 (i SP32-002) jest kompilacją przebiegów SP49-001, SP32-001 i SP32-001' (analogicznie jest z SP32-002).
Ponieważ skończyłem wprowadzać to, co mogłem uzupełnić w serii ET22 (przejrzałem i uzupełniłem tych 1184 przebiegów) i akurat naszło mnie na przypomnienie wyginiętej w całości już serii, to zacząłem od takiego kwiatka. Warto to poprawić.
  Odpowiedz
Kaz - odnośnie Olavionu to generalnie jest to (z tego co ja rozumiem, niech ktoś mnie poprawi najwyżej) przewoźnik na dokończenie kursu z zagranicy w kontekście 131, coś jak Rail Time Polska dla Vectronow OBB. Chester - ogarniemy to jak znajdziemy na to trochę czasu Smile Dzięki.
  Odpowiedz
MegaTVHD - To wiem, ale można byłoby jakoś wprowadzić odnośnie tego jakieś poprawki, zwłaszcza że w podobny sposób co Olavion czy Rail Time Polska swoją pracę wykonuje Inter Cargo. Tutaj jednak pojawiają się schody, gdyż Olavion chyba przejął część obsługi lokomotyw serii 131 od Inter Cargo i chyba powinna zostać zmieniona informacja o operatorze (z zaznaczeniem, że są własnością ZSSK Cargo). Skoro jesteśmy w temacie lokomotyw produkcji czechosłowackiej uważam, że dla lokomotyw t448p-005 i 035 powinno zostać zmienione statusy na b.d (pojazd za granicą) z uwagi na to, że na chwilę obecną są eksploatowane w Czechach.

Mam nadzieję, że "czechosłowackie jamniki" jak i statusy "koziołków" wkrótce zostaną ogarnięte ?
  Odpowiedz
Koziołków może i zostaną - ale kiedy przestaniesz robić w nich bałagan. Twoje info dot T448p, którę dziś dodałeś jest nieprawdziwe Smile Osoba która to robi, będzie to robiła w wolnej chwili. Krok po kroku.
  Odpowiedz
Które info ?
  Odpowiedz
T448p do Elektrowni Kuźnicy Waręczyńskiej.
  Odpowiedz
@MegaTVHD: Wpis dodałem na podstawie źródła: Technika Transportu Szynowego z kwietnia 2008 roku "Pojazdy trakcyjne przewoźników
prywatnych – lokomotywy spalinowe (strona 31-45)'' (Ryszard Rusak).

Zgodnie ze źródłem z którego czerpałem tą informacje był następujący cytat: "(...) W 1977 r. kolejne 30 lokomotyw, w tym T448P-013, 014, 015, 018, 019 przekazano do PMP-PW Z-1 „Kuźnica Warężyńska”, gdzie rozpoczęto właśnie eksploatację nowego pola piaskowego o tej samej nazwie. (...)"

Mogłem rzeczywiście pomylić miejsce stacjonowania maszyn, jeżeli były dwa Z-1, ale czy jeżeli korzystam z niepewnych źródeł to czy powinien jakoś w nawiasie w miejscu przydziału dać informacje, że jest to na podstawie takiej i takiej literatury ?

Sam fragment Techniki Transportu Szynowego 4/2008 można pobrać z internetu w formie PDF (nazwa: Rusak).
  Odpowiedz
Wypadałoby poprawić wpis o naprawie rewizyjnej z 2002 i zmienić malowanie na turkusowo-zielone.
ET22-829: http://ilostan.forumkolejowe.pl/index.ph...e=ET22-829
Proszę poprawić mój wpis z "Wyprodukowano" na "Zmiana barw". Przepraszam za przeoczenie tego pola.
ET22-815: https://ilostan.forumkolejowe.pl/index.p...e=ET22-815
  Odpowiedz
Ostatnimi czasu w karcie pojazdu 131 022-6 pojawił się wpis z przydziałem Olavionu na 2020 rok. Uważam, że data nie jest raczej prawdziwa, gdyż Olavion z tego co mi się wydaje już w zeszłym roku obsługiwał lokomotywy 131 na terenie Polski. Do póki nie zostanie ustalona dokładna data od kiedy maszyny serii 131 obsługują pociągi na terenie Polski uważam, że można byłoby dodać "umowny" przydział Olavionu jako 2019 rok.

Można byłoby do Ilostanu dodać też lokomotywy 131 031-7/032-5, jednak tutaj wspomnę, że w pewnym miejscu we wcześniejszym komentarzu pomyliłem się mówiąc, że 131 jeżdżą w Polsce od 2009, otóż 24 lutego 2001 roku 131 031-7/032-5 był widziany w Muszynie ze składem węglarek. Niestety nie mam za bardzo informacji co to był za pociąg i w jakiej relacji. Wizyta tej lokomotywy w Polsce była raczej jednorazowym przypadkiem i od tamtej pory pojazd nie jeździł w Polsce, więc powinien posiadać status b.d gdyby został dodany. Zdjęcie 131 031-7/032-5 w Muszynie: http://rail.phototrans.eu/14,51926,0,__k...031_7.html

131 087-9/131 088-7 można byłoby dodać jako ciekawostkę z uwagi na to, że ciągnęła w składzie ET41, choć nie jeździła nigdy w Polsce co raczej nadawałoby się na pojazd ze statusem b.d. Nie wiem czy to byłoby dobre rozwiązanie ? Tutaj jest zdjęcie z tym składem: http://rail.phototrans.eu/14,44318,0,__k...089_5.html
Informacje pochodzą na podstawie zdjęć z Rail Phototrans.
  Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości