• 3 głosów - średnia: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wnioski, zauważone błędy, propozycje zmian
Witam, czy z bazy zostanie usunięty szynobus SA136-021, który jest błędnym wpisem w bazie ?
https://ilostan.forumkolejowe.pl/index.p...=SA136-021

Taki pojazd w rzeczywistości nie istniał, a zdjęcie znajdujące się w karcie pojazdu ukazuje szynobus SA136-019 w trakcie budowy według informacji od jednego z forumowiczów który dzisiaj mi napisał. W samej karcie brakuje numeru fabrycznego, oraz jest źle zapisana data w historii przydziałów. Wzbudziła we mnie ta karta wątpliwość w istnienie tego pojazdu, zwłaszcza że figuruje on od ponad 5 lat z niezmienionym statusem (nieczynny).
  Odpowiedz
Uważam, że trzeba uzupełnić serię T448p o brakujące pojazdy o numerach: 013, 014, 041, 067, 072, 088, 101, 121 i 149.
T448p-088 obecnie użytkuje PERN co potwierdza to zdjęcie: http://www.wgk.cal.pl/details.php?image_...id=3hrui4f
O przeszłości lokomotywy nic nie wiem. Mogła zostać wyprodukowana w 1979 lub 1980 roku.

Z informacji Rusak 2008 "pojazdy trakcyjne przewoźników prywatnych - lokomotywy spalinowe" (kwiecień 2008) znalazłem informacje o tym, że lokomotywy T448p-013 i 014 wraz z innymi maszynami tej serii o numerach: 015, 018 i 019 trafiły w 1977 roku do PMP-PW Z-1 "Kuźnica Warężyńska". Ich rok produkcji to na pewno 1977 rok.
Nie ma opisanych informacji o dalszych losach 013 i 014.

Co ciekawe podana była też informacja, że T448p-018 i 019 mogły być używane przez PTK Holding S.A Zabrze. Nie jestem pewien czy tabelę, którą zawarł sam autor dotyczą danych o ilości i numerach taboru z 2008 roku ? Pojawiła się też informacja o sprzedaży T448p-121 do Czech lub Słowacji.

Niestety nie ma zawartych szczegółów na temat do kogo została sprzedana, ani do kogo wcześniej należała, ale fakt że większość sprzedanych Koziołków w latach 2000 pracowała wcześniej w polskich rafineriach.

To tyle informacji jakie znalazłem do uzupełnienia serii T448p.
  Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości