24.01.2014, 10:09
Od jakiegoś czasu w związku z remontem linii został zamknięty tor nr jeden.Po torze nr.dwa po którym prowadzony jest teraz ruch pociągów zabudowano półsamoczynną dwukierunkową blokadę liniową oraz przenośne dzienne wskazniki W-24.Informacja o zabudowaniu blokady,ustawieniu wsażników i wprowadzeniu ruchu jednotorowego-dwukierunkowego do czasu naniesienia ich w srj jest podawana w komputerowym wydruku rozkazu"O" na stacjach wyznaczonych.
Pytanie!
Czy maszynista pociągu jadąc w kierunku przeciwnym do zasadniczego może nie tolerować tych informacji i żądać wydania rozkazu N (R306)?
Czy na podstawie objaśnienia oznaczeń w srj dla wskażnika W-24"posterunek ruchu przystosowany do podania na semaforze sygnału zezwalającego z rónoczesnym wyświetleniem wskaznika w-24 na jazdę po torze w kierunku przeciwnym do zasadniczego szlaku z blokadą liniową jednokierunkową lub bez blokady liniowej po uprzedzeniu rozkazem pisemnym"
a w tym przypadku blokada jest dwukierunkowa-taki wskażnik wogóle jest konieczny?
Pytanie!
Czy maszynista pociągu jadąc w kierunku przeciwnym do zasadniczego może nie tolerować tych informacji i żądać wydania rozkazu N (R306)?
Czy na podstawie objaśnienia oznaczeń w srj dla wskażnika W-24"posterunek ruchu przystosowany do podania na semaforze sygnału zezwalającego z rónoczesnym wyświetleniem wskaznika w-24 na jazdę po torze w kierunku przeciwnym do zasadniczego szlaku z blokadą liniową jednokierunkową lub bez blokady liniowej po uprzedzeniu rozkazem pisemnym"
a w tym przypadku blokada jest dwukierunkowa-taki wskażnik wogóle jest konieczny?