Wczoraj, 20:18
Cześć,
Zwracam się do was z pytaniem.
Przyjmuje się, że bada się tłuczeń przed rozpoczęciem realizacji czy jest odpadem niebezpiecznym.
Laboratoria przyjmują jedną próbkę na 1 km toru, pod każdym rozjazdem jedną próbkę oraz często pod semaforami i przy peronach lub w peronach.
Pytanie jest takie:
Jakie rozporządzenie, instrukcja kolejowa mówi wprost o tym w których miejscach powinno wykonywać się badania gruntu?
Jak na razie po rozmowie z Laboratorium, 3 inspektorami, oraz 6 kierownikami każdy wyrecytował mi to samo co wyżej bez podania podstawy prawnej/ instrukcji.
Według instrukcji ID-114: nie można zabudować wydobytego tłucznia spod rozjazdów.
Zwracam się do was z pytaniem.
Przyjmuje się, że bada się tłuczeń przed rozpoczęciem realizacji czy jest odpadem niebezpiecznym.
Laboratoria przyjmują jedną próbkę na 1 km toru, pod każdym rozjazdem jedną próbkę oraz często pod semaforami i przy peronach lub w peronach.
Pytanie jest takie:
Jakie rozporządzenie, instrukcja kolejowa mówi wprost o tym w których miejscach powinno wykonywać się badania gruntu?
Jak na razie po rozmowie z Laboratorium, 3 inspektorami, oraz 6 kierownikami każdy wyrecytował mi to samo co wyżej bez podania podstawy prawnej/ instrukcji.
Według instrukcji ID-114: nie można zabudować wydobytego tłucznia spod rozjazdów.