01.04.2019, 11:48
Witajcie ! postanowiłem założyć nowy temat na forum ( mam nadzieje że w dobrym dziale )
Nazwa tematu jest nieco jakby to powiedzieć nietypowa, ale którymś razem jak spotkałem się z moim znajomym w rozmowie z nim doszliśmy do wspólnego wniosku że Kolej to nie tylko " rarytasy " czyli odmalowane lokomotywy w barwach historycznych, iż wg niektórych to jest tylko warte uwiecznienia i złapania ( tutaj mowa o młodszych MK choć nie jest to reguła, sam lubię czasem sfotografować jakąś siódemkę w stylu 338 ) oraz to że nie tylko pociągi same w sobie są warte uwagi, ale również stare dworce kolejowe, i w szczególności zapomniane przez świat nieczynne linie kolejowe i infrastruktura jej towarzysząca są również ciekawe
Przechodząc do meritum postu, w ostatnim czasie zainteresowałem się nieczynnymi liniami kolejowymi w mojej okolicy, wynikło to z przypadku.
Otóż jadąc załatwić pewną sprawę do Gniewu ( woj. pomorskie ) , zorientowałem się że pomimo faktu iż bywałem to dosyć często, to nigdy nie zwróciłem szczególnej uwagi na nieczynną od kilkunastu lat linię kolejową 244 Morzeszczyn-Gniew.
Jako że po załatwieniu spraw, miałem dużo czasu, będąc mobilnym ( byłem tam autem ) postanowiłem w swoisty sposób dokonać choćby małej eksploracji szlaku
Co prawda zrobiłem tego dnia kilka zdjęć ale na początek przedstawie tylko jedno zdjęcie z tej eksploracji, a jest to fotka mostu nad rzeką Wierzyca, w okolicach Brodów Pomorskich.
Zapraszam do dyskusji, i podzielenia się opinią czy takie spojrzenie na jakby nie było historii kolei jest warte uwagi ?
Czy wśród nas na naszym forum są również "amatorzy" , sympatycy eksploracji dawnych linii kolejowych i dworców ?
Pozdrawiam norbis97
Nazwa tematu jest nieco jakby to powiedzieć nietypowa, ale którymś razem jak spotkałem się z moim znajomym w rozmowie z nim doszliśmy do wspólnego wniosku że Kolej to nie tylko " rarytasy " czyli odmalowane lokomotywy w barwach historycznych, iż wg niektórych to jest tylko warte uwiecznienia i złapania ( tutaj mowa o młodszych MK choć nie jest to reguła, sam lubię czasem sfotografować jakąś siódemkę w stylu 338 ) oraz to że nie tylko pociągi same w sobie są warte uwagi, ale również stare dworce kolejowe, i w szczególności zapomniane przez świat nieczynne linie kolejowe i infrastruktura jej towarzysząca są również ciekawe
Przechodząc do meritum postu, w ostatnim czasie zainteresowałem się nieczynnymi liniami kolejowymi w mojej okolicy, wynikło to z przypadku.
Otóż jadąc załatwić pewną sprawę do Gniewu ( woj. pomorskie ) , zorientowałem się że pomimo faktu iż bywałem to dosyć często, to nigdy nie zwróciłem szczególnej uwagi na nieczynną od kilkunastu lat linię kolejową 244 Morzeszczyn-Gniew.
Jako że po załatwieniu spraw, miałem dużo czasu, będąc mobilnym ( byłem tam autem ) postanowiłem w swoisty sposób dokonać choćby małej eksploracji szlaku
Co prawda zrobiłem tego dnia kilka zdjęć ale na początek przedstawie tylko jedno zdjęcie z tej eksploracji, a jest to fotka mostu nad rzeką Wierzyca, w okolicach Brodów Pomorskich.
Zapraszam do dyskusji, i podzielenia się opinią czy takie spojrzenie na jakby nie było historii kolei jest warte uwagi ?
Czy wśród nas na naszym forum są również "amatorzy" , sympatycy eksploracji dawnych linii kolejowych i dworców ?
Pozdrawiam norbis97