Liczba postów: 6 881
    Liczba wątków: 156
	
Dołączył: 04.06.2010
	
Reputacja: 
26
	 
	
	
		Był taki czas, że Tychy-Gliwice się trafiało (za czasów KŚ), co nie zmienia bezsensu pociągu Żywiec-Lubliniec w obecnym, dość wydaje się dobrym, układzie połączeń.
	
	
	
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 5 941
    Liczba wątków: 146
	
Dołączył: 20.08.2010
	
Reputacja: 
5
	 
	
	
		Wiem o tym. Mnie po prostu bawi to, bo dla mało ogarniętego człowieka będącego w Katowicach i chcącego jechać do Częstochowy to już może być różnica w kosztach i przede wszystkim czasie. Do Częstochowy? Spoko, a co z tego, że okrężną drogą?
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 586
    Liczba wątków: 46
	
Dołączył: 21.05.2016
	
Reputacja: 
5
	 
	
	
		Bydgoszcz-Szczecin w ciągu dnia tak około godz. 10, obecnie jest tylko jedno połączenie po 16; pamiętam, że jak kiedyś był pociąg do Szczecina w tych godzinach (poza sezonem) to cieszył się dość sporą frekwencją; tak samo przynajmniej w sezonie letnim jedno połączenie Bydgoszcz-Białystok (coś na wzór dawnego Niemena), a także pamiętam w sezonie sporą frekwencję - w Białymstoku można wygodnie się przesiąść na pociągi do Augustowa, a znam kilkanaście osób, które rok rocznie jeżdżą w te okolice i narzekają, że aby pociągiem dojechać do Augustowa to trzeba się 2x przesiadać i jazda zajmuje sporo czasu.
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 4 536
    Liczba wątków: 165
	
Dołączył: 01.02.2011
	
Reputacja: 
4
	 
	
	
		Jak co roku (chyba z przerwą na zeszły):
TLK/IC Broniewski Płock <-> Wrocław Główny przez Kutno, Koło, Inowrocław Rąbinek, Gniezno, Poznań, Leszno.
I tak to nie ma szans, więc nie zgłaszałem : )
	
	
	
Jaro