Liczba postów: 913
    Liczba wątków: 1
	
Dołączył: 27.04.2017
	
Reputacja: 
15
	 
	
	
		A Ja już miałem plany że dorobie stukajac wagony na Hucie w Głogowie XD.Ale że nie można dorabiać nawet w spółce-siostrze IC gdzie brakuje ludzi to dla mnie już wogle abstrakcja ale cóż.....życie. Co by nie było od nowego roku intensywnie studiuje budowę wagonów i lokomotyw.
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 7
    Liczba wątków: 0
	
Dołączył: 19.12.2017
	
Reputacja: 
0
	 
	
	
		Wracając do tematu, dzisiaj zadzwoniła do mnie pani z IC (zakład centralny) w sprawie świadectwa, mam być 10 stycznia, czyli ciągle szukają.
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 913
    Liczba wątków: 1
	
Dołączył: 27.04.2017
	
Reputacja: 
15
	 
	
	
		Aktualnie sporo firm szuka ludzi z licencją do dalszego kształcenia więc nic dziwnego że ciągle szukają.
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 2
    Liczba wątków: 0
	
Dołączył: 14.12.2017
	
Reputacja: 
0
	 
	
	
		Kolega psotnik1410 na którą godzinę ma rozmowę ? Ja mam na 9.
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 141
    Liczba wątków: 2
	
Dołączył: 19.08.2017
	
Reputacja: 
0
	 
	
	
		Konrad, jak tam w Cargo pierwszy tydzień? Zaczynasz na miejscu od kursu na rewidenta a później warsztat?
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 913
    Liczba wątków: 1
	
Dołączył: 27.04.2017
	
Reputacja: 
15
	 
	
	
		Jest spoko, w sumie będąc na warsztatacie robię 2 kursy na raz XD. Aby iść na kurs rewidenta musisz mieć 90 dni roboczych na szopie, jak obliczyłem mi te 90 dni wypadnie dokładnie 10 maja. Jeśli chodzi o ludzi to są naprawdę fajni bo wszystko Ci powiedzą wszytko co chcesz wiedzieć. Jedna rzecz jest ciekawa i zarazem martwiąca, w moim zakładzie (zachodnim)  przeciętny pracownik jak się dowiedziałem ma 55 lat. Niech teraz każdy się domyśli co to oznacza za firmy w dosyć krótkiej perspektywy czasu.
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 591
    Liczba wątków: 24
	
Dołączył: 01.11.2014
	
Reputacja: 
8
	 
	
	
		W sprawie braku rewidentów przewoźnicy obudzą sie z ręką w nocniku jak z maszynistami kilka lat temu...i wg mnie ten zawód rewidenta jest również niedoceniony finansowo bo praca odpowiedzialna i niestety w trudnych warunkach..ja osobiście jako maszynista mam do nich duży szacunek...
	
	
	
"Im dłużej żyjemy,tym życie więcej nam odbiera,niż daje"
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 913
    Liczba wątków: 1
	
Dołączył: 27.04.2017
	
Reputacja: 
15
	 
	
	
		Jako świeżak 2200-2500 na rękę ale to w optymistycznej wersji.
Manewrowi mają jeszcze gorzej. Gdybym nie miał jeszcze widokow na przyszłość jako maszynista to nie pchał bym się w rewidenta. Moim zdaniem gdy stara gwardia manewrowych, ustawiaczy, maszynistów i rewidentów do reszty odejdzie na emerytury to przewoźnicy będą metodą rynkową zmuszeni podnieść wynagrodzenia i to znacznie aby przyciągnąć młodzież do pracy.
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 174
    Liczba wątków: 7
	
Dołączył: 27.08.2016
	
Reputacja: 
0
	 
	
	
		W wielu firmach kolejowych średnia wieku to 55 lat...
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 26
    Liczba wątków: 0
	
Dołączył: 03.12.2017
	
Reputacja: 
0
	 
	
	
		Rozmawiałem dziś  z Panią z CS NATURA i kurs zacznie się najprawdopodobniej 12.02.2018 gdyż UP czekają na pieniądze.