08.03.2016, 18:50 
	
	
	
		Kończy się modernizacja linii  łączącej Kraków z Rzeszowem. Według PKP PLK od grudnia tego roku, wraz z nowym rozkładem jazdy, pociągi pasażerskie będą pokonywać tę trasę z prędkością 160 km/h.  Zadanie rozpoczęte pod koniec 2010 r. miało się zakończyć w 2015 r.
PKP PLK zapowiada, że we wrześniu 2016 linia osiągnie możliwości techniczne do jazdy dla składów pasażerskich z prędkością do 160 km/h, a towarowych do 120 km/h. Pociągi zaczną wykorzystywać te parametry wraz z wejściem w życie nowego rozkładu jazdy w grudniu. Dzięki temu czas przejazdu najszybszym pociągiem między Krakowem a Rzeszowem wyniesie ok. 90 minut, a między Krakowem i Tarnowem ok. 43 minuty.
Żródło
	
	
	
PKP PLK zapowiada, że we wrześniu 2016 linia osiągnie możliwości techniczne do jazdy dla składów pasażerskich z prędkością do 160 km/h, a towarowych do 120 km/h. Pociągi zaczną wykorzystywać te parametry wraz z wejściem w życie nowego rozkładu jazdy w grudniu. Dzięki temu czas przejazdu najszybszym pociągiem między Krakowem a Rzeszowem wyniesie ok. 90 minut, a między Krakowem i Tarnowem ok. 43 minuty.
Żródło


 



 Tylko czy tych lokomotyw wystarczy
 Tylko czy tych lokomotyw wystarczy 