Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Związkowcy grożą blokadą torów
#16
rustsaltz napisał(a):
Cytat:A co tam niby się sprawdziło?
To, że jeżdżą i ludzie chcą tym jeździć?
Nie widzę związku.
Odpowiedz

#17
Pan Mietek myli sie mowiac, ze finansowanie przez samorzady sie nie sprawdzilo...
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Odpowiedz

#18
Ale co tu się sprawdziło? Że bogate województwo mazowieckie zwiększyło finansowanie o KM o 600% w porównaniu do PR i dzięki temu zrobiono trochę dobrego? Czy że bogata Warszawa uruchomiła sobie własną SKM, która nie potrafiła się dogadać z KM w tak drobnej sprawie jak wspólne rozkłady stacyjne?

PKP SKM, podobnie jak WKD czy Metro Warszawskie, to praktycznie wydzielona kolej, a tego typu przewozy zawsze cechowały się tym, że ludzie gromadniej z nich korzystają.
Odpowiedz

#19
Ale udało się zwiększyć finansowanie i śmiem twierdzić, że KM przejada troszkę mniej niż PRy, skoro marszałek chciał dołożyć te pieniądze. I dlaczego bogata Warszawa potrafi uruchomić własną SKM, co nie udało się (śmiem twierdzić) równie bogatemu Śląskowi, który warunki ku temu miał o wiele lepsze.
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Odpowiedz

#20
rustsaltz napisał(a):Ale udało się zwiększyć finansowanie i śmiem twierdzić, że KM przejada troszkę mniej niż PRy, skoro marszałek chciał dołożyć te pieniądze.
Skąd taki wniosek? Przecież równie dobrze można powiedzieć, że marszałek wolał dołożyć więcej, bo pieniądze będą przejadane przez spółkę nad którą ma kontrolę. Wszak w województwie wielkopolskim marszałek też był skłonny sypnąć więcej na KW, a czy KW kosztują mniej? To samo z KŚ.
rustsaltz napisał(a):I dlaczego bogata Warszawa potrafi uruchomić własną SKM, co nie udało się (śmiem twierdzić) równie bogatemu Śląskowi, który warunki ku temu miał o wiele lepsze.
Ponieważ Warszawa jest jedną jednostką samorządu terytorialnego najniższego szczebla (gmina miasto na prawach powiatu), największą w Polsce, zarówno pod względem ludności jak i powierzchni. A poza tym to stolica, więc aspekt wizerunkowy. Z tych samych powodów Warszawa jako jedyna w Polsce ma kolej podziemną, kiedy inne miasta także spełniają przesłanki do tego.
Odpowiedz

#21
Czyli jednak to, ze spolka jest kontrolowana przez samorzad wplywa na poprawe stanu rzeczy...
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Odpowiedz

#22
Jeśli stopień przejadania pieniędzy jest taki sam, to gdzie tu poprawa?
Odpowiedz

#23
Mariusz W. napisał/a[/b]

Cytat: A poza tym to stolica, więc aspekt wizerunkowy. Z tych samych powodów Warszawa jako jedyna w Polsce ma kolej podziemną, kiedy inne miasta także spełniają przesłanki do tego.

Zgadzam się z tym. Które inne miasto będzie mogło skorzystać z takiego programu modernizacji sieci kolejowej jak Warszawa?

Cytat:http://transinfo.pl/text.php?from=mail&id=67737[b] kolej filarem warszawskiego transportu publicznego
…„Warszawa będzie jednym z największych beneficjentów rekordowego programu modernizacji sieci kolejowej, realizowanego przez PKP Polskie Linie Kolejowe. W ciągu najbliższych pięciu lat, na inwestycje w samej Warszawie przeznaczymy ok. 2 mld zł –mówi Remigiusz Paszkiewicz, prezes PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. – Nasze inwestycje pozwolą zmodernizować cały Warszawski Węzeł Kolejowy, dając poważny impuls do dalszego rozwoju kolei aglomeracyjnej.
skalt
“Każdy, kto przestaje się uczyć jest stary, bez względu na to, czy ma 20
czy 80 lat. Kto kontynuuje naukę pozostaje młody. Najwspanialszą
rzeczą w życiu jest utrzymywanie swojego umysłu młodym.”
- Henry Ford
Odpowiedz



Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.