Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Naprawa i modernizacja lokomotyw EU07 dla Przewozów Regionalnych
#1
Przewozy Regionalne ogłosiły przetarg ograniczony na wykonanie napraw głównych z modernizacją 5 lokomotyw EU07 zakupiony od PKP Intercity. Zamówienie ma zostać wykonane w pięć miesięcy.

http://www.rynek-kolejowy.pl/31848/Prze ... PKP_IC.htm

Już myślałem że się za to nie wezmą. Dla przypomnienia lista lokomotyw kupionych przez PR:

046, 064, 071, 154, 155, 160, 189, 207, 226, 232, 235. Wszystkie lokomotywy wymagają naprawy głównej.
Odpowiedz

#2
przem710 napisał(a):napraw g³ównych z modernizacj±
Mo¿e jednak Ole¶nica siê skusi na zrobienie kolejnych EU07A?
Odpowiedz

#3
To zależy jaki zakres modernizacji określą PRy.
Odpowiedz

#4
Nie w takim tempie raczej i podejrzewam, że i pieniądze nie te.
Aczkolwiek jest warunek, że mają być zmodernizowane przynajmniej 2 sztuki.
Teraz nie znamy SIWZ, więc nie wiemy czego chcą.
Odpowiedz

#5
Przemo, a ta -015 i -088 które śmigają z Barbim to nie są PRów?
Zapraszam na swój kanał YouTube: http://www.youtube.com/user/MrPitagoras1989
Odpowiedz

#6
pitagoras23, Nie. Lokomotywy są własnością PKP Intercity, a do PR to zostały one wypożyczone.
Volenti non fit iniuria
Odpowiedz

#7
Znamy zakres modernizacji pięciu lokomotyw PR

Michał Stilger z biura prasowego Przewozów Regionalnych przedstawił "Rynkowi Kolejowemu" zakres modernizacji pięciu z jedenastu lokomotyw, jakie spółka kupiła od PKP Intercity.

Kompleksowej przebudowie zostanie poddana również kabina maszynisty, w której zostaną zainstalowane takie elementy jak np.: system klimatyzacji, oświetlenie kabiny w technologii LED, elektrogrzejne szyby czołowe, ergonomiczne fotele maszynisty i pomocnika i dwusystemowy radiotelefon do łączności pociągowej, zgodny z systemem ERTMS/ETCS. Pulpit maszynisty zostanie zmodernizowany w oparciu o zasady ergonomii, zostanie w nim zachowane miejsce przeznaczone do instalacji monitora ERTMS/ETCS. Nie zmieni się natomiast prędkość konstrukcyjna modernizowanych pojazdów, nadal będzie ona wynosiła 125 km/h - poinformował Stilger.

źródło: Rynek kolejowy
Odpowiedz

#8
Czyli możemy oczekiwać modernizacji podobnej do przeprowadzonej w PKP Cargo(EU07-15xx)
Volenti non fit iniuria
Odpowiedz

#9
Pewnie znów numerację zmienią :-(
Odpowiedz

#10
A czy zmiana numeracji jest taka zła?
Zapraszam na swój kanał YouTube: http://www.youtube.com/user/MrPitagoras1989
Odpowiedz

#11
17XX?
20XX?

Wink
Mój kolejowy kanał na YT: http://www.youtube.com/user/MMERLIN2

Moja strona kolejowa na FB: https://www.facebook.com/DamianTkolej
Odpowiedz

#12
A co z pozostałymi sześcioma lokomotywami kupionymi od IC? Zwykła naprawa bez znacznych zmian?
Jaro

Odpowiedz

#13
Lokomotywy zostaną zmodernizowane przez ZNLE Gliwice
http://przewozyregionalne.pl/img_in//00 ... %20www.pdf
Odpowiedz

#14
Nareszcie coś się rusza z tą modernizacją.Ciekawe czy wybiorą 5 lokomotyw spośród tych 11 czy pojadą te 5 które były kupione pierwsze.Z tego co pisze Rynek Kolejowy to pozostałe 6 sztuk jeśli zdobędą kase od EU to przerobią je na EU07A.
Odpowiedz

#15
Wydaje mi się, ale to tylko moje przypuszczenia, że 6 lokomotyw w najlepszym stanie będzie zakwalifikowane do modernizacji do standardu asynchronicznego, pozostałe przejdą "zwykłą" modernizację.
Kanał na YouTube - zachęcam do subskrybcji: https://www.youtube.com/user/BartekDziwak
Odpowiedz



Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Naprawy lokomotyw EU07, ET22 i ET41 w latach 2019-2023 KazET21224142 140 74 254 15.03.2024, 21:23
Ostatni post: KazET21224142
  PKP IC sprzedaje 120 EU07 pitagoras23 58 28 903 23.07.2021, 22:05
Ostatni post: KazET21224142
  Klimatyzacja do EU07 - koszty MegaTVHD 0 2 349 27.01.2019, 14:40
Ostatni post: MegaTVHD
  Modernizacja 20 lokomotyw EP/EU07 wołodyjowskiIC 0 2 517 15.02.2017, 10:11
Ostatni post: wołodyjowskiIC
  EU07 w Czechach przem710 2 3 494 25.01.2016, 20:28
Ostatni post: pitagoras23

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.