Liczba postów: 6 035
    Liczba wątków: 247
	
Dołączył: 16.06.2010
	
Reputacja: 
4
	 
 
	
	
		To zależy jaki zakres modernizacji określą PRy.
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 1 548
    Liczba wątków: 5
	
Dołączył: 18.03.2011
	
Reputacja: 
0
	 
 
	
	
		Nie w takim tempie raczej i podejrzewam, że i pieniądze nie te.
Aczkolwiek jest warunek, że mają być zmodernizowane przynajmniej 2 sztuki.
Teraz nie znamy SIWZ, więc nie wiemy czego chcą.
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 7 986
    Liczba wątków: 232
	
Dołączył: 20.04.2011
	
Reputacja: 
0
	 
 
	
	
		Przemo, a ta -015 i -088 które śmigają z Barbim to nie są PRów?
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 1 050
    Liczba wątków: 70
	
Dołączył: 04.06.2010
	
Reputacja: 
0
	 
 
	
	
		pitagoras23, Nie. Lokomotywy są własnością PKP Intercity, a do PR to zostały one wypożyczone.
	
	
	
Volenti non fit iniuria
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 1 050
    Liczba wątków: 70
	
Dołączył: 04.06.2010
	
Reputacja: 
0
	 
 
	
	
		Czyli możemy oczekiwać modernizacji podobnej do przeprowadzonej w PKP Cargo(EU07-15xx)
	
	
	
Volenti non fit iniuria
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 6 035
    Liczba wątków: 247
	
Dołączył: 16.06.2010
	
Reputacja: 
4
	 
 
	
	
		Pewnie znów numerację zmienią :-(
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 7 986
    Liczba wątków: 232
	
Dołączył: 20.04.2011
	
Reputacja: 
0
	 
 
	
	
		A czy zmiana numeracji jest taka zła?
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 4 536
    Liczba wątków: 165
	
Dołączył: 01.02.2011
	
Reputacja: 
4
	 
 
	
	
		A co z pozostałymi sześcioma lokomotywami kupionymi od IC? Zwykła naprawa bez znacznych zmian?
	
	
	
Jaro
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 46
    Liczba wątków: 0
	
Dołączył: 29.05.2012
	
Reputacja: 
0
	 
 
	
	
		Nareszcie coś się rusza z tą modernizacją.Ciekawe czy wybiorą 5 lokomotyw spośród tych 11 czy pojadą te 5 które były kupione pierwsze.Z tego co pisze Rynek Kolejowy to pozostałe 6 sztuk jeśli zdobędą kase od EU to przerobią je na EU07A.
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 8 026
    Liczba wątków: 365
	
Dołączył: 04.06.2010
	
Reputacja: 
2
	 
 
	
	
		Wydaje mi się, ale to tylko moje przypuszczenia, że 6 lokomotyw w najlepszym stanie będzie zakwalifikowane do modernizacji do standardu asynchronicznego, pozostałe przejdą "zwykłą" modernizację.