13.09.2016, 15:21 
	
	
	
		Pytanie -czy FLIRTY3 jeżdżą z załączonym systemem ?
	
	
	
greenman1435
	
| 
					[Alstom] ETR 610 Pendolino PKP Intercity
				 | 
| 
		
		
		13.09.2016, 18:49 
	
	 
		Tak Flirty jeżdżą z załączonym ETCSem
	 
		
		
		23.09.2016, 06:25 
	
	 
		PKP Intercity chce powalczyć o pasażerów i planuje wypuszczenie swoich nowoczesnych pociągów na międzynarodowe trasy. To recepta, by nie przegrać z krajowymi i zagranicznymi kolejami, które chcą inwestować w Polsce. Świeżym przykładem jest czeski Leo Express, który od listopada chce jeździć z Warszawy do Pragi. – Pracujemy nad homologacją składów Pendolino na rynkach: niemieckim, czeskim i austriackim. Uzyskanie dopuszczenia, pozwoli nam w przyszłości na rozwój siatki połączeń na liniach do Berlina, Pragi i Wiednia – mówi w rozmowie z „Pulsem Biznesu” Marek Chraniuk, prezes PKP Intercity. http://www.fly4free.pl/pendolino-pojedz ... konkurent/ 
		
		
		23.09.2016, 08:26 
	
	 
		A co na to UE? Czy wyrazi zgodę na wydłużenie tras i przerzucenie części pociągów na D29-3?
	 
		
		
		23.09.2016, 14:25 
	
	 
		Praga i Wiedeń mogą przejść, bo to będzie zapewne zwykłe wydłużenie katowickich kursów. Gorzej z Berlinem - zupełnie nowa trasa, konieczność uruchomienia nowych połączeń, no i linia kolejowa nie przystosowana na żadnym odcinku do 200km/h.
	 
		
		
		23.09.2016, 15:42 
	
	 
		Myślę, że to raczej nie przejdzie. Jest jednak różnica w przedłużeniu kursu z Katowic do Gliwic czy Bielska, a jazdą poza granice Polski. Tym bardziej, że z Katowic do Pragi i Wiednia jedzie się trochę dłużej niż godzinę.
	 
		
		
		23.09.2016, 16:18 
	
	 
		Po jednym kursie można na spokojnie wydłużyć, nie więcej. CUPT jest otwarty na wszelkie możliwości.
	 
		
		
		24.09.2016, 05:51 
	
	 
		I pewnie jeden kurs wydłużą.  A w kwestii Pragi, to nie jest kluczowe jaki pociąg podstawią, tylko jaką cenę będzie oferować Leo... 
		
		
		27.09.2016, 01:19 
	
	 
		Niech oni lepiej walczą o klientów tworząc kartę stałego klienta.  A tak pojedzie Pierdolino do Berlina za 29€ albo i więcej z Warszawy objazdem przez Gniezno, a więc nic tylko wsiadać do Polskiego Busa. Śmieszne i tyle.... Praga i Wiedeń pomysły nieco sensowniejsze, ale też zobaczymy jakie ceny dowalą. 
		
		
		27.09.2016, 06:06 
	
	 
		PB jedzie 9:30 do Berlina z W-wy. Przez Gniezno pociąg i tak pojedzie chyba szybciej. Ponadto jest i tak wygodniejszy, choć tramwaj byłby akurat mniej wygodny IMHO...
	 
		
		
		28.09.2016, 09:29 
	
	 
		Na pewno będzie szybciej niż 9:30 tylko ciekaw jestem cen.
	 
		
		
		28.09.2016, 09:43 
	
	 
		Obstawiam, że taniej niż w BWE nie będzie.
	 
		
		
		06.12.2016, 09:02 
	
	 
		
		
		06.12.2016, 10:14 
	
	 
		Ja myślę, że dalekobieżne EZT (niekoniecznie ED250) na Zakopane mają sens w wakacje, ferie oraz weekendy.  Aktualnie czas przejazdu EIC Tatry to  3:15, z czego 31 min stoi łącznie w Płaszowie i Suchej Beskidzkiej.
	 
		
		
		06.12.2016, 10:27 
	
	 
		A co z postojem w Chabówce? Tam już nie zmieniają czoła?
	 | 
| Podobne wątki… | |||||
| Wątek: | Autor | Odpowiedzi: | Wyświetleń: | Ostatni post | |
| Pytanie pendolino - przedział kondutkorski | ziemowit97 | 12 | 8 665 | 08.06.2016, 08:58 Ostatni post: DamianT | |
| Stuki - klekot w Pendolino | blacky6 | 4 | 4 841 | 06.10.2015, 23:15 Ostatni post: przewoz | |
| Alstom Coradia LINT | pitagoras23 | 4 | 4 908 | 19.04.2015, 18:14 Ostatni post: pitagoras23 | |
| Pendolino w Europie i na świecie | pitagoras23 | 1 | 3 707 | 03.11.2013, 19:20 Ostatni post: pitagoras23 | |
| Użytkownicy przeglądający ten wątek: |