Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Thread Contributor: Ta-dzik[SKM Trójmiasto] Wszystko o SKM Trójmiasto
#46
Wygoda podczas jazdy EN57 to kwestia indywidualnego podejścia, i swoich preferencji. Osobiście nie narzekam Wink
Te czerwone siedzenia, to pewnie  tzw "fullplastik" i przez swe wyprofilowanie mogą być dosyć uciążliwe , natomiast  stare siedzenia z dermy są całkiem wygodne.
Odpowiedz
#47
Właśnie. Wygoda to kwestia wyposażenia pociągu. Wyremontowany więc z miękkimi siedzeniami może być. Oczywiście lepszy byłby nowy, ale wygodny stary nie jest zły. Smile
Odpowiedz
#48
Chodziło mi o takie siedzenia: https://commons.wikimedia.org/wiki/EN57#...terior.jpg
Dla mnie są wygodniejsze jak te w EN57AL, choć są mniej pojemne od tamtych.
Odpowiedz
#49
"Full plastik" nie są wygodne. Ale już wersje bardziej miękkie są lepsze.

Ale nie możemy zapominać, że mówimy o pociagach lokalnych. A w przypadku SKM nawet o komunikacji miejskiej. Tutaj szału z wygodą z definicji nie będzie.
Odpowiedz
#50
Wygodne siedzenia w kiblach to tylko te z pierwszej klasy. Ale też nie wszystkie. Mowa o tych z czerwonymi obiciami
Mój kolejowy kanał na YT: http://www.youtube.com/user/MMERLIN2

Moja strona kolejowa na FB: https://www.facebook.com/DamianTkolej
Odpowiedz
#51
Ja powiem tyle, że wszystkie siedzenia "full plastic" z SKMkowych EN57 juź od dawna są wymontowane i zastąpione nowymi, dziś jedynie się jeszcze spotkałem z czerwonymi dermami w składzie, nie mniej jednak te były wygodne Big Grin
Odpowiedz
#52
"Tyz prowda."  Smile

"Full plastiku" w SKM nie widziałem.
Odpowiedz
#53
http://www.trojmiasto.pl/wiadomosci/Poci...14842.html#

Odpowiedz
#54
https://www.trojmiasto.pl/wiadomosci/Ile...16610.html

Odpowiedz
#55
SKM Trójmiasto delikatnie zmodernizuje kolejne swoje EN57 i EN71

Cytat:Nic nie wskazuje na to, by PKP SKM Trójmiasto wzbogaciło się o nowy tabor, dlatego przewoźnik w ograniczonym stopniu i za ograniczone pieniądze stara się dostosować stare elektryczne jednostki trakcyjne do podstawowych wymagań współczesności.

http://www.rynek-kolejowy.pl/wiadomosci/...85413.html
Odpowiedz
#56
Liczono wsiadających i wysiadających pasażerów w październiku i listopadzie 2017 na 54 stacjach i przystankach na których zatrzymują się pociągi PKP SKM w Trójmieście.

Obserwatorzy policzyli na przystankach SKM prawie 161 tys. osób. Z tego około 75 proc. podróżnych wybrało stacje Gdańsk Wrzeszcz, Gdynia Główna i Gdańsk Główny.   Natomiast "w ogonie”  znalazł się  Babi Dół, z którego średnio  skorzystało  12 osób dziennie.
Odpowiedz
#57
Oby, oby

https://www.trojmiasto.pl/wiadomosci/Kon...20758.html

Odpowiedz
#58
Centrum Unijnych Projektów Transportowych zakończyło konkurs, w którym oceniało wnioski o dofinansowanie projektów transportowych. Bardzo wysoko oceniono projekt PKP SKM Trójmiasto, który dotyczy zakupu 10 najdłuższych w Polsce elektrycznych zespołów trakcyjnych.

Szczegóły: Rynek Kolejowy
Odpowiedz
#59
Newag z jedyną ofertą na 5 ezt dla Pomorza

http://www.rynek-kolejowy.pl/wiadomosci/...87011.html

Odpowiedz
#60
Swoją drogą dobrze że to właśnie Newag złożył ofertę na nowe EZT dla Pomorskiego.
Implusy to dobre pojazdy, sprawdzają się w PKP SKM, więc zapewne dobrze sprawdzą się na trasie "regionalnej" (Słupsk) Gdynia Główna-Elbląg.

Szkoda tylko że nie planowane jest aby nowe EZT pojechały w kierunku Bydgoszczy (Smętowa,Laskowic)
Ale nie ma co narzekać, bo przynajmniej pojawia się tam Elf EN76-053 w planie REGIO "Łuczniczka".

Lecz mogłoby się w tamtych rejonach pojawić również nowe Impulsy w barwach UMWP Wink
Odpowiedz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  [SKM Trójmiasto] Przetarg na 2 EZT-y sphinx 27 3 310 22.06.2016, 13:49
Ostatni post: Włos

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości