Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Thread Contributor: mateo1Rozmowa kwalifikacyjna
#1
Cześć, sorry jeśli te pytania już były. Po wakacjach wybieram się na kurs na licencję i stąd moje pytania. Szukając informacji na temat egzaminu po tym kursie, wszędzie czytam, że należy wykuć instrukcję ie-1i ir-1. Ale już na rozmowach kwalifikacyjnych przed przyjęciem na świadectwo zdarzają się pytania bardziej techniczne (np. o hamulce). I stąd moje pytania. Podstaw technicznych też uczą na kursie na licencję, czy już teraz lepiej zacząć się dokształcać samemu? A może nie będą pytać o nic czego nie było na kursie na licencję? 

Dzięki za odpowiedzi.
Odpowiedz
#2
Temat rzeka poruszana na forum, szukaj
"Im dłużej żyjemy,tym życie więcej nam odbiera,niż daje"
Odpowiedz
#3
Instrukcja hamulców również obowiązuje na licencji podobnie jak z 50 innych instrukcji  Rolleyes  . Co do samokształcenia to na kolei jest to podstawa zarówno na kursie na licencje jak i na świadectwo czy na jakiekolwiek inne uprawnienia. Krótko im sam się więcej nauczysz tym lepiej, jak będziesz liczył tylko na wiedzę od wykładowców to nawet podstaw dobrze nie poznasz.
Odpowiedz
#4
Poszukaj sobie w antykwariacie albo na allegro jakiegoś starego (tak z lat 80.) podręcznika z budowy pojazdów kolejowych i przejrzyj. Z nowszych WKiŁ wydal "Elektryczne zespoły trakcyjne. Budowa, działanie, zasady utrzymania i obsługi" autorstwa M. Przybyszewskiego. Podobnej pozycji z zakresu lokomotyw i wagonów nie znalazłem.
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Odpowiedz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  PKP Energetyka - rozmowa kwalifikacyjna Pendolino1990 0 2 139 12.02.2015, 20:58
Ostatni post: Pendolino1990

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości