Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Thread Contributor: PeKaPPKP Cargo
Teoretycznie nie, ale...
Wszystko zależy od tego na ile "klient" jest uparty i mu zależy. Takich sytuacji na rynku jest pełno. Choćby z autobusów. Np. połączenia z Warszawy w kierunku Pułtuska, tam co tydzień w okolicach weekendu jest ta sama bajka, kierowcy autobusów do Ostrołęki odmawiają zabierania ludzi do Serocka, bo im niby "zabierają klientów na dłuższe trasy". Mówią, że "oni mają prawo decydować kogo wezmą a kogo nie". Albo mówią, że w piątek to on w ogóle tam nie podjedzie, bo nie.
Odpowiedz
A co piszą w regulaminie? Jak nic to do organu, który wydał zgodę na obsługę linii.
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Odpowiedz
Cudo ... Wink

https://www.rynek-kolejowy.pl/wiadomosci...89233.html

Odpowiedz
Trzy lokomotywy... na firmę z kapitałem kilku miliardów i tysiącem lokomotyw. Dyspozytorzy już się cieszą na myśl o poszukiwaniu drużyny na to, jak pojawi się raz na pół roku albo rzadziej.
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Odpowiedz
Trzy maszyny i do tego pewnie jeszcze tak trzeba dobierać ludzi, którzy będą potrafili tym jeździć.
Odpowiedz
Cieszy fakt że PKP Cargo kupiło nowy sprzęt, szkoda tylko że na razie tylko trzy sztuki, ale miejmy nadzieje że w przyszłości będzie ich więcej Wink 
Odniesiecie się do tego fragmentu ? jaką macie zdanie na ten temat ? 

Cytat:Po ponad 30 latach jest to pierwsza polska sześcioosiowa lokomotywa, która zostaje kupiona przez przewoźnika PKP Cargo. 
Odpowiedz
(27.10.2018, 23:42)vernalisadonis napisał(a): Trzy maszyny i do tego pewnie jeszcze tak trzeba dobierać ludzi, którzy będą potrafili tym jeździć.

Tym się jeździ prościej niż byś przypuszczał.  wbrew pozorom nawet maszynistów z kilkoma latami stażu biorą na autoryzacje na takie maszyny..gorzej ze autoryzacja może im przepadac jeśli przez nastepny rok nie pojawi sie to cudo w ich rejonie
"Im dłużej żyjemy,tym życie więcej nam odbiera,niż daje"
Odpowiedz
No na pewno będzie przepadać, skoro z ET22-20xx był problem, poza tym jakoś nie widzę, by dziadki się pchały na lokomotywę, gdzie nie można włożyć kołka pod stycznik i założyć mostki.
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości