Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Nowy system rezerwacyjny
#31
(05.07.2018, 23:37)Adams napisał(a): Od 8 lipca PKP InterCity wprowadza korektę do regulaminu, mówiącą że w przypadku braku gwarancji miejsca do siedzenia przewoźnik może odmówić sprzedaży biletu. 


Cytat:2) w § 4 dodaje się ust. 10 w brzmieniu: „10. W przypadku braku wolnych miejsc do siedzenia w danym pociągu na przejazd w danym dniu, relacji, klasie wagonu, bilety na taki przejazd są wydawane bez wskazania miejsca do siedzenia (z wyjątkiem przedziałów menedżerskich), przy czym sprzedaż takich biletów w kasie biletowej, biletomacie, serwisie e-IC, systemie SkyCash, aplikacji IC Navigator oraz w Bilkom2, może być wstrzymana, o czym PKP Intercity każdorazowo informuje na stronie internetowej.”,

3) w § 6: a) ust. 2 pod pkt. 1 – 7 dodaje się zapis w brzmieniu: „- z zastrzeżeniem ust.
2a.”, b) dodaje się ust. 2a w brzmieniu: „2a. Sprzedaż biletów na przejazd jednorazowy pociągiem TLK, IC, EIC bez gwarancji miejsca do siedzenia może być wstrzymana w następujących kanałach sprzedaży: w kasie biletowej, biletomacie, serwisie e-IC, systemie SkyCash, aplikacji IC Navigator oraz w Bilkom2, o czym PKP Intercity każdorazowo informuje na stronie internetowej.”,

4) w § 6a skreśla się postanowienia ust. 3a,

5) w § 7: a) ust. 3 otrzymuje brzmienie: „3. Bilet ze wskazaniem lub bez gwarancji miejsca do siedzenia, bilet dodatkowy ze wskazaniem miejsca do siedzenia, miejsca sypialnego lub do leżenia oraz dopłatę do pociągu EIP można nabyć w kasie biletowej uprawnionej do rezerwacji miejsc z wyłączeniem przerwy technologicznej obowiązującej w godzinach wskazanych na stronie internetowej, z zastrzeżeniem ust. 4 i 6.”, b) w ust. 4 dodaje się pkt 1a w brzmieniu:
1a) biletu na przejazd jednorazowy pociągiem TLK, IC, EIC bez gwarancji miejsca do siedzenia z uwagi na wstrzymanie sprzedaży takich biletów – Podróżny na życzenie otrzymuje potwierdzenie. W takim przypadku, bilet na przejazd bez gwarancji miejsca do siedzenia, Podróżny może nabyć u konduktora w pociągu, bez opłaty pokładowej; ,

Źródło: PKP InterCity

Witam, jeżeli wolno mi wyrazić opinie to mamy do czynienia z manipulacją , wiadomo że IC  rozpowszechnia wizreunek podróży w komfortowych warunkach a potem nie ma jak do WC się dostać.  Już widzę tabuny ludzi w kolejce do konduktora.  Smaku dodają komunikaty na dworcach  - pociąg całkowicie objęty rezerwowaniem miejsc. Moim zdaniem tylko losowe przypadki winny być uwzględniane przy sprzedaży bez wskazanego miejsca. 
Na koniec gdyby sprzedaż bez miejscówki była nie możliwa wyszło by jaka naprawdę jest frekwencja i oczekiwania klientów i tego się obawiają a każdy grosz i to nie mały popraiwa bilans finansowy IC.
Odpowiedz
#32
Witam,

ja niedawno jechałam IC oraz miałam okazję korzystać z Pendolino i byłam bardzo pozytywnie zaskoczona, miejsca wg biletów, miły konduktor, kawa herbata lub woda, WC w porządku.
Odpowiedz
#33
Co to znaczy, że MOŻE odmówić? Kto o tym zadecyduje?
Mój kolejowy kanał na YT: http://www.youtube.com/user/MMERLIN2

Moja strona kolejowa na FB: https://www.facebook.com/DamianTkolej
Odpowiedz
#34
Ja uważam, że powinni podliczyć średnią ilość miejsc stojących w taborze, przy normalnych warunkach, a nie 4os/m^2 i na tej podstawie odmawiać sprzedaży.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości