Ocena wątku:
  • 1 głosów - średnia: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Thread Contributor: ICEMANNowe barwy PR, (Polskie Regio?)
Wiadomo że w niektórych przypadkach jest to kwadratura koła, i takie operacje są wg niektórych nieopłacalne, ale czy w przypadku moderny EN57 takie postępowanie jest uzasadnione ?

Wiadomo że taki "kibelek" nie zapewni takie komfortu jazdy ( mam na myśli wózki i ogólne wrażenie jazdy) bo takie modernizacje jak EN57ALc to prawie budowa "nowego" pojazdu od nowa z wyłączeniem wózków.

W takim razie jaką obecną lokomotywą na rynku można by zastąpić dajmy na to wysłużone SM/U42 , jeśli nie modernizacją na podobieństwo 6Dg ?

Czy wręcz "odcinamy" się od stonek, i inwestujemy w nowoczesne lokomotywy spalinowe jak np SU160 , takimi żeby możliwe było optymalna jazda na odcinkach bez sieci trakcyjnych, przykład z "mojego podwórka" - pociąg REGIO "TUR" relacji Chojnice-Gdynia (Hel) bądz w przyszłości pociągi IR na trakcji spalinowej gdzieś w Polsce Wink
Odpowiedz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Zestawienia pociągów REGIO Virakocha 378 42 870 17.05.2018, 15:26
Ostatni post: mat mat EN57
  Bilet REGIO ważny 2 dni? (Pomocy) misiekMK 1 1 109 23.01.2014, 20:37
Ostatni post: ET40
  Trasa: Wrocław Główny - Łódź Kaliska, gdzie REGIO?! misiekMK 14 1 743 23.01.2014, 18:15
Ostatni post: Kolejoman
  Czy według Ciebie powinien powstać "Bilet wakacyjny" na pociągi REGIO/interREGIO? REGIOchłopak 30 3 455 05.05.2011, 22:50
Ostatni post: psim
  REGIO 60930 a ikonka "cena specjalna" w IPR? psim 2 1 566 02.05.2011, 23:44
Ostatni post: chlopiecdobicia

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości