Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Thread Contributor: beaNiepełnosprawni w podróży
(10.06.2018, 18:17)Adams napisał(a): Proponuję napisać żądanie do PKP IC, aby uruchomili w wybranym dniu, o wybranej dogodnej godzinie i wybraną dogodną trasą indywidualny ekstra pociąg bez postojów na stacjach pośrednich. Wtedy będzie szybko. Big Grin

No i po co ta złośliwość??? Powtarzam proszę -na wózku przebyć tę trasę korzystając z Pana LICZNYCH- korzystnych w Pana mniemaniu opcji i potem proszę tutaj wrócić i możemy porozmawiać merytorycznie-wtedy Pan pojmie  O CO CHODZI!
 Kpiny z problemów osób niepełnosprawnych są WYSOCE niestosowne i świadczą jedyne o Pana braku elementarnej kultury.
 I proszę uważać -los lubi takich kpiarzy nieco PRZECZOŁGAĆ przez życie........
Odpowiedz
To nie są kpiny z ludzi niepełnosprawnych, tylko z grymasów i szukania dziury w całym, więc proszę mi nie zarzucać rzeczy które nie miały miejsca. Osób niepełnosprawnych w Polsce jest tysiące, też podróżują i co prawda nie mają lekko, ale takich żali nie wylewają. Wspomniałem kiedyś że obsługa przewoźnika po uprzednim zgłoszeniu ma obowiązek udzielenia pomocy osobie niepełnosprawnej i opiekunowi podczas całej podróży , więc zamiast wylewać żale należy skorzystać z tego co przysługuje.

Tyle szumu o relację, gdzie jest kilka bezpośrednich par pociągów na dobę. Trudno mi jest sobie wyobrazić co by się działo, gdyby chodziło o dojazd do miejsca, gdzie jest jedna para pociągu, albo nie ma wcale bezpośredniego połączenia.
Odpowiedz
(10.06.2018, 19:18)Adams napisał(a): To nie są kpiny z ludzi niepełnosprawnych, tylko z grymasów i szukania dziury w całym, więc proszę mi nie zarzucać rzeczy które nie miały miejsca. Osób niepełnosprawnych w Polsce jest tysiące, też podróżują i co prawda nie mają lekko, ale takich żali nie wylewają. Wspomniałem kiedyś że obsługa przewoźnika po uprzednim zgłoszeniu ma obowiązek udzielenia pomocy osobie niepełnosprawnej i opiekunowi podczas całej podróży , więc zamiast wylewać żale należy skorzystać z tego co przysługuje.

Tyle szumu o relację, gdzie jest kilka bezpośrednich par pociągów na dobę. Trudno mi jest sobie wyobrazić co by się działo, gdyby chodziło o dojazd do miejsca, gdzie jest jedna para pociągu, albo nie ma wcale bezpośredniego połączenia.

Podróżuje TYSIACE???? Kolejny dowód na ignorancję i brak wiedzy w temacie-otóż NIE, nie podróżują ze względu m.in na "super" warunki podróży oferowane przez PKP IC. I reagują -może nie wszyscy bo nie mają na to ani siły ani zdrowia! Zresztą bez efektu-jak widać.O pomocy wiem-już pisałam-i ta POMOC -w starych składach bez platformy polega na WNOSZENIU osoby niepełnospr. na wózku do wagonu ze stromymi schodami to jest normalne i bezpieczne dla obu stron??? KILKA bezpośrednich? Ile razy będzie Pan to podkreślał? Z REWELACYJNYM czasem 11-12 lub 13 godzinna podróżą? Powtarzam -proszę zrobić sobie test i chociaż raz odbyć OSOBIŚCIE tę podróż-wtedy będzie Pan równorzędnym partnerem do dyskusji i przestanie Pan wypisywać bzdury o SZEROKIEJ ofercie PKP  i szukaniu "dziury w całym". Jakie stanowisko zajmuje Pan w PKP? I dlaczego -bez mojej zgody przeniósł pan pierwszy post TUTAJ był w zupełnie innym miejscu- "Niepełnosprawni w podróży"-pisałam dla niepełnosprawnych i ludzi z EMPATIA którzy rozumieją kwestię  a nie dla mądrali nie mającej bladego pojęcia o problemach tych ludzi!
Odpowiedz
W tym roku już zaliczyłem 3 porządne kółka, w tamtym bodajże 4 i widziałem max. 2 lub 3 niepełnosprawne osoby, nie wiem, może to zależy od regionu...
Odpowiedz
(11.06.2018, 08:13)SAP102 napisał(a): W tym roku już zaliczyłem 3 porządne kółka, w tamtym bodajże 4 i widziałem max. 2 lub 3 niepełnosprawne osoby, nie wiem, może to zależy od regionu...

No dokładnie-takie "tłumy" jeżdżą -bo wiedzą co ich czeka.....same "udogodnienia" i  "komfortowa" jazda! No ale inni wiedzą lepiej.
Odpowiedz
Tyle że w tym wątku porusza się nie tylko kwestie komfortu niepełnosprawnych, ale marudzenie że pociąg jedzie za długo, że w nieodpowiednich godzinach itd, itp. Pociąg dalekobieżny to nie tramwaj i nie jeździ co pół godziny.  
Osobiście znam osobę poruszającą się na wózku i to akumulatorowym, który jest o wiele cięższy od standardowego, która niejednokrotnie podróżowała pociągami samotnie, korzystając właśnie z pomocy osób trzecich. Nie mówię że było łatwo, ale to jest dowód że mimo wszystko się da. 

P.S.
Zgodnie z sugestią i wolą autorki zmieniam tytuł wątku. 
Odpowiedz
(11.06.2018, 11:04)Adams napisał(a): Tyle że w tym wątku porusza się nie tylko kwestie komfortu niepełnosprawnych, ale marudzenie że pociąg jedzie za długo, że w nieodpowiednich godzinach itd, itp. Pociąg dalekobieżny to nie tramwaj i nie jeździ co pół godziny.  
Osobiście znam osobę poruszającą się na wózku i to akumulatorowym, który jest o wiele cięższy od standardowego, która niejednokrotnie podróżowała pociągami samotnie, korzystając właśnie z pomocy osób trzecich. Nie mówię że było łatwo, ale to jest dowód że mimo wszystko się da. 

P.S.
Zgodnie z sugestią i wolą autorki zmieniam tytuł wątku. 

Pierwszy post-ten-odnośnie "Szkunera"był zamieszczony na "Niepełnosprawni w podróży-w jakich wagonach wygodniej" i z tamtąd został przeniesiony TUTAJ -gdzie utworzył Pan wątek "IC Szkuner"-wystarczyło po prostu go tam zostawić i tyle.
Odpowiedz
TLK GWAREK : Katowice-KOSZALIN odj. 5.56- przyj.14.21 czas trwania podróży 8 godzin 25 minut! Odległość z Kołobrzegu do Koszalina około 40 km dla pociągu na luzie 30 min.i jazdy! I CO można? MOŻNA ale trzeba MYŚLEĆ! Ten pociąg spokojnie mógłby dojechać najpierw do Kołobrzegu i potem do Koszalina-to byłoby niecałe 9 a nie 11 godzin jazdy jakie oferuje "SZKUNER" -z poślizgiem który jest normą dla "SZKUNERA" jak napisał jeden z forumowiczów-zamieszczając powyżej tabelę opóznień. Kubeł zimnej wody na ŁEB dla osób decyzyjnych w PKP IC ! I proszę odpowiadać na pisma w ustawowym czasie.
Odpowiedz
Widzę , że co niektórych po prostu zatkało i dobrze bo głupoty niektórych osób decyzyjnych w PKP IC nie sposób nijak usprawiedliwić.
Odpowiedz
BRAWO osoby decyzyjne w PKP IC w tym roku czas trwania podróży na trasie Katowice-Kołobrzeg IC "SZKUNER" został wydłużony o prawie półtorej godziny i wynosi obecnie prawie 11 godzin! Pociąg staje na 19 -tak na 19 stacjach-w większości -małych stacyjkach. Przyjazd do Kołobrzegu NOC -23.30 -osoby starsze, niepełnosprawne,rodziny z dziećmi -ZACHWYCONE! Ale reklama świetna PKP IC dba o komfort podróżnych i stale ulepsza swoją ofertę -tak,że NAWET dzieci się nie nudzą............Ręce opadają! Angry Przy odrobinie myślenia i dobrej woli ten pociąg mógłby śmigać na tej trasie w 8-9 godzin! Zamiast z roku na rok lepiej i krócej to jest coraz dłużej i z czym do pasażera-to ma odciągnąć ludzi od podróży samochodem-jak podróż nim trwa-na luzie około 8 godzin.Uprzedzam porady,że mam jechać samochodem-odpowiadam od razu : Po prostu się boję takich długich tras i w dodatku jadę z osobą niepełnosprawną w razie awarii nie jest to ciekawa opcja -liczyłam na PKP IC ale się przeliczyłam -dla zdrowych osób jest to za długo a co dopiero dla dzieci,starszych i niepełnosprawnych -smutne Cry
Odpowiedz
cd dyskusji : https://www.forumkolejowe.pl/temat-niepe...drozy_6582


Wątki zostały scalone. Proszę nie dublować tematów i postów (punkt III/3 regulaminu forum) 
Poza tym jest także łamany punkt III/4, dlatego proszę o wnikliwsze zapoznanie się z regulaminem  https://www.forumkolejowe.pl/temat-regul...#pid135980   

//Adams
Odpowiedz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Komfort podróży PKP Intercity SAP102 4 501 30.01.2018, 19:21
Ostatni post: Gżągal

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości