• 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
DSAP - detekcja stanów awaryjnych pantografów
#1
    Witam wszystkich użytkowników forum,
 
Jestem długoletnim pracownikiem PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Mam przyjemność przedstawić Wam nowy system DSAP wprowadzony do stosowania na infrastrukturze kolejowej.
Jest to pierwsze wdrożenie w Polsce.
DSAP to kompletny system do automatycznej kontroli pantografów 3D w czasie rzeczywistym i umożliwia automatyczne monitorowanie pantografów, aby polepszyć jakość współpracy na styku sieć trakcyjna-pantograf.
 
System DSAP umożliwia m.in.:
·        pomiar i weryfikację siły nacisku pantografu
·        pomiar zużycia i ciągłości nakładki węglowej (pęknięcia, wyszczerbienia, wykruszenia)
·        pomiar asymetrii zużycia nakładek węglowych
·        pomiar położenia pantografu (w osiach x, y, z) względem pojazdu
·        poprawność mocowania nabieżników
·        identyfikację braku elementów składowych pantografu

Zapraszam serdecznie do zadawania pytań/dyskusji.

  Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości