02.02.2021, 19:23
Człowieku, czy Ty w ogóle przeczytałeś to co napisałeś?
Po pierwsze KŚ ma zaledwie 9 sztuk AKŚ-ów (2xEN71 I 7xEN57) + 3 klasyczne EN57 od PR (te ostatnie służą jako głęboka rezerwa). Po drugie komfort jazdy AKŚ-ami jest znacznie wyższy od klasycznego kibla. Po trzecie AKŚ-e są wysyłane na linie peryferyjne, najczęściej Kluczbork - Oświęcim, Katowice - Rybnik/Racibórz, czy Chybie - Cieszyn. Pozostałe linie są obsługiwane nowym taborem. No i po czwarte, awarie zdarzają się nie tylko w EN57, ale także w nowym taborze, zwłaszcza tym produkowanym w Bydgoszczy, firmie mocno dofinansowywanej ze środków publicznych.
Same KŚ z roku na rok bardzo pozytywnie zaskakują. Nie dość że cały czas podnoszą ofertę przewozową dostosowaną do potrzeb, to dodatkowo mają ogromną gamę ofert taryfowych, gdzie każdy znajdzie coś dla siebie w przystępnej cenie. Tylu ofert nie ma żadna inna spółka w Polsce, dlatego czepiania się takich bzdetów, jak te w poście powyżej jest skrajnie żałosne i bezzasadne.
Po pierwsze KŚ ma zaledwie 9 sztuk AKŚ-ów (2xEN71 I 7xEN57) + 3 klasyczne EN57 od PR (te ostatnie służą jako głęboka rezerwa). Po drugie komfort jazdy AKŚ-ami jest znacznie wyższy od klasycznego kibla. Po trzecie AKŚ-e są wysyłane na linie peryferyjne, najczęściej Kluczbork - Oświęcim, Katowice - Rybnik/Racibórz, czy Chybie - Cieszyn. Pozostałe linie są obsługiwane nowym taborem. No i po czwarte, awarie zdarzają się nie tylko w EN57, ale także w nowym taborze, zwłaszcza tym produkowanym w Bydgoszczy, firmie mocno dofinansowywanej ze środków publicznych.
Same KŚ z roku na rok bardzo pozytywnie zaskakują. Nie dość że cały czas podnoszą ofertę przewozową dostosowaną do potrzeb, to dodatkowo mają ogromną gamę ofert taryfowych, gdzie każdy znajdzie coś dla siebie w przystępnej cenie. Tylu ofert nie ma żadna inna spółka w Polsce, dlatego czepiania się takich bzdetów, jak te w poście powyżej jest skrajnie żałosne i bezzasadne.