11.11.2017, 01:47
@rustsaltz , czyli sugerujesz że ludzie tak przywykli do UniBusa z Interem, że nawet po modernizacji linii z Krakowa do Katowic i w miarę przyzwoitego czasu przejazdu się już do pociągów nie będą chcieli przesiąść? Pamiętaj że Kraków jest jest na maksa zakorkowany i w godzinach szczytu rozkład jazdy autobusów jest fikcją. Jeśli po modernie kolej by przygotowała dobrą ofertę rozkładową z przystępnymi cenami biletów, to myślę że ludziska szybko się do niej przekonają i przesiądą z autobusów. Najlepszym tego przykładem jest Tarnów i Wieliczka. Jak było dawniej, a jak jest teraz. Podczas modernizacji odcinka Kraków - Tarnów autobusy Voyagera pękały w szwach, a teraz tną kursy na tej inii na potęgę z powodu niskiej frekwencji. To samo mogłoby się stać na trasie Kraków - Katowice, pod warunkiem że ktoś nad tym dobrze pomyśli. Jednak jak z góry się będzie zakładać, że coś się nie opłaca lub nie ma racji bytu i pociągi będą kursowały w pięciogodzinnych odstępach, to faktycznie będą wozić powietrze.
Kolejowo-turystyczne Klimaty by Facebook - polub nas