29.10.2015, 12:15
Odnośnie drużyn konduktorskich KŚ.
Rzadko jeżdżę, ale widzę że po daniu sygnału --odjazd-- kierpoć odwraca się i siada w fotelu nie obserwując sytuacji na peronie. Kiedyś miałem ochotę zaciągnąć hamulec bo jakiś facet o kulach chciał jeszcze wejść ale drużyna nawet tej sytuacji nie widziała, ale nie chciałem się narażać na kopaninę z koniem.
Czy zmieniły się przepisy? czy KŚ ma inne przepisy od PR w którym był obowiązek obserwacji peronu po zamknięciu drzwi i odjeździe ? Czy to ma związek z innymi typami jednostek ? Na EN57 drzwi sobie nogą przytrzymał i obserwował peron dopóki pociąg nie go opuścił.
Proszę o opinię kogoś zorientowanego.
Rzadko jeżdżę, ale widzę że po daniu sygnału --odjazd-- kierpoć odwraca się i siada w fotelu nie obserwując sytuacji na peronie. Kiedyś miałem ochotę zaciągnąć hamulec bo jakiś facet o kulach chciał jeszcze wejść ale drużyna nawet tej sytuacji nie widziała, ale nie chciałem się narażać na kopaninę z koniem.
Czy zmieniły się przepisy? czy KŚ ma inne przepisy od PR w którym był obowiązek obserwacji peronu po zamknięciu drzwi i odjeździe ? Czy to ma związek z innymi typami jednostek ? Na EN57 drzwi sobie nogą przytrzymał i obserwował peron dopóki pociąg nie go opuścił.
Proszę o opinię kogoś zorientowanego.