Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Fukushima dzień po dniu
#91
Już wspominałem w tym wątku, dlaczego przerzucenie się Polski na własne EJ mogłoby oznaczać dla kolei poważne kłopoty.

Ale Ty wciąż żądasz ode mnie powtarzania argumentów, które podałem wcześniej - nie wiem, czy ich nie czytałeś, czy czytałeś ale nie przyjąłeś. I skoro ich nie chcę w koło powtarzać - oznajmiasz że jestem głuchy.

[ Dodano: 2011-04-13, 16:59 ]
Cytat:ale do jasnej choinki nie jest ich tak dużo, żeby można było panikować z tego powodu. Nie znam się na tym, ale nie wydaje mi się aż takim problemem składowanie odpadów w rejonach niezamieszkanych

Niebywałe. W jednym zdaniu oświadczasz że się na tym nie znasz, a w drugim oznajmiasz światu że bynajmniej nie ma powodów do paniki. Trochę schizofreniczne to.
Bahnfahren ist unser Business
Odpowiedz

#92
psim napisał(a):W tym samym b³êdzie tkwi± osoby przeliczaj±ce koszt jazdy samochodem (zamiast poci±giem) wy³±cznie na podstawie kosztu benzyny... zawsze mnie to rozwala, gdy s³yszê podobne "racjonalizacje".

Nie s±dzê ¿eby przeciêtny Kowalski przelicza³ ile bêdzie wyprodukowane CO2 i w zwi±zku z tym wybra³ bardziej ekologiczny ¶rodek transportu. Dlaczego? Bo niie jeste¶my na tyle bogatym spo³eczeñstwem ¿eby pozwoliæ sobie na takie "wybrzydzanie", a zwyk³y Kowalski mówi±c krótko ma to w d***e - je¶li ma mieæ 20z³ wiêcej w portfelu jad±c samochodem to pojedzie samochodem. I powiem Ci szczerze, ¿e te¿ bym tak zrobi³, za te zaoszczêdzone pieni±dze kupiê drzewko, posadzê je na dzia³ce i bêdê mia³ wiêksze poczucie bycia ekologicznym ni¿ kupuj±c dro¿szy bilet na ekologiczny transport.
Odpowiedz

#93
psim napisał(a):Bardzo obiektywny jest ten ulubiony blog Son.'a:

Ten blog, psim, jest tworzony przez ludzi związanych z bardzo renomowaną uczelnią i przez ludzi mających pojęcie o atomistyce, a nie przez domorosłych speców od ekologii co to się na wszystkim znają. Znaj proporcją, mocium panie.
Odpowiedz

#94