30.04.2020, 21:44
Coż teraz pozostaje pytanie co będzie dalej z pojazdem ? Uszkodzenia wyglądają jeszcze gorzej niż w SA109-009. Kabina praktycznie przestała istnieć, choć według jednego z użytkowników w członie, który uderzył w pojazd podobno pękła ostoja pojazdu co może wykluczyć go z naprawy. Owszem Koleje Wielkopolskie w zeszłym roku zamówiło cztery Impulsy w wersji spalinowej z opcją dwa kolejne, ale tutaj pozostaje pytanie, czy zdołają uzupełnić tabor ? Owszem na chwilę obecną cztery szynobusy (SA108 od 003 do 005 i tytułowy SA132-012) w tym również wypożyczony od Arrivy spalinowy zespół trakcyjny 628 są wyłączone z ruchu. Pytanie tylko czy w takim przypadku Impulsy zdołałyby po dostarczeniu co najpewniej nastąpi w przyszłym roku uzupełnić braki taborowe ? I czy lepszym rozwiązaniem byłoby gdyby na chwilę obecną w Wielkopolsce część kursów mogłoby być wykonywanych przez SZT i motoraki 810 SKPL ? Z tego co mi się wydaje to chyba wszystkie 810 SKPLu stacjonują w Pleszewie.