• 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
zmiany 2020
#1
Hejo, 
Podczas przeglądania stronę pkp z instrukcjami. Zauważyłem, że wchodzą new przepisy jakoś w r.b. Pobrałem nowe instrukcje i czytam ale niczego nowego nie zauważyłem a wiecczy moglby mnie ktoś oświecić co nowego wprowadzili, zmienili, usuneli ??!!
z gory dzieki 

J.N.
  Odpowiedz
#2
...m.in sygnał Pc2 za każdym razem po lewym albo na wskaźnikach W9 cyfry dot. prędkości.
"Im dłużej żyjemy,tym życie więcej nam odbiera,niż daje"
  Odpowiedz
#3
W Ir1 zostały zastąpione nazwy pracowników z "prowadzący pojazd kolejowy" na "maszynista"
W Ie1 zmiana stosowania przypadku stosowania sygnału Pc2, pociąg może przejechać obok tarczy zaporowej bez rozkazu(oczywiście przy pewnym warunku), na wskaźnikach dotyczących początków i końców odcinków z ograniczoną prędkością symboli, dodano nowe wskaźniki od ECTS, dodano wskaźniki ograniczenia prędkości na kierunku zwrotnym i inne.
  Odpowiedz
#4
Z regulacji które wchodzą od maja/czerwca to :
W6a jako wskaźnik ostrzegania - podawanie Rp-1 przed przejazdami "fakultatywnie"
W6b - podawanie obligatoryjnie  Rp-1 BACZNOŚĆ przed przejazdami. Ale uwaga - jednokrotnie. Do tej pory W6b to kilkukrotne podawanie sygnału Rp-1.
W9 i W14 - cyfry na wskaźnikach ( w dziesiątkach km/h) z jaką prędkością obowiązuje ograniczenie. Lub litera C - dotyczy czoła pociągu. Ale uwaga - "dualizm". Od końca maja obowiązuje na liniach modernizowanych. Od 2022 roku (?) na liniach zmodernizowanych lub nie podlegających modernizacji
greenman1435
  Odpowiedz
#5
Zarządca postawi most to nie będę trąbił. Dopóki mam choć cień podejrzenia, że prokurator może zająknąć się, że trąbiąc mógłbym zapobiec wypadkowi nie ma opcji nie trąbić. Przypomnę też, że Ie-1 nakazuje podawać sygnał Rp1 w każdym przypadku, gdy jest konieczność ostrzeżenia o niebezpieczeństwie (a więc zbliżaniu się pociągu), więc Zarządca podszedł do problemu połowicznie, a zaraz minister od kart do głosowania otrąbi sukces, jak to ulżył mieszkańcom terenów przykolejowych.
I wiecie co wam w co, burżuje na kredyt, coście się na tanią działkę przy linii kolejowej połasili, ode mnie i od ministra także Wink
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
  Odpowiedz
#6
(10.05.2020, 20:52)greenman napisał(a): Z regulacji które wchodzą od maja/czerwca to :
W6a jako wskaźnik ostrzegania - podawanie Rp-1 przed przejazdami "fakultatywnie"
W6b - podawanie obligatoryjnie  Rp-1 BACZNOŚĆ przed przejazdami. Ale uwaga - jednokrotnie. Do tej pory W6b to kilkukrotne podawanie sygnału Rp-1.
W9 i W14 - cyfry na wskaźnikach ( w dziesiątkach km/h) z jaką prędkością obowiązuje ograniczenie. Lub litera C - dotyczy czoła pociągu. Ale uwaga - "dualizm". Od końca maja obowiązuje na liniach modernizowanych. Od 2022 roku (?) na liniach zmodernizowanych lub nie podlegających modernizacji

Gdzie można poczytać o tych zmianach?
  Odpowiedz
#7
(10.05.2020, 21:05)rustsaltz napisał(a): Zarządca postawi most to nie będę trąbił. Dopóki mam choć cień podejrzenia, że prokurator może zająknąć się, że trąbiąc mógłbym zapobiec wypadkowi nie ma opcji nie trąbić. Przypomnę też, że Ie-1 nakazuje podawać sygnał Rp1 w każdym przypadku, gdy jest konieczność ostrzeżenia o niebezpieczeństwie (a więc zbliżaniu się pociągu), więc Zarządca podszedł do problemu połowicznie, a zaraz minister od kart do głosowania otrąbi sukces, jak to ulżył mieszkańcom terenów przykolejowych.
I wiecie co wam w co, burżuje na kredyt, coście się na tanią działkę przy linii kolejowej połasili, ode mnie i od ministra także Wink

I co niektórzy się "mocno" zdziwią. Miało nie być "trąbienia" a jak "trąbili tak trąbią" Big Grin
greenman1435
  Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości