• 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Naprawy lokomotyw ET22 i ET41 w latach 2019-2020
#91
(23.10.2020, 18:05)KazET21224142 napisał(a):   PKP Cargo ani żaden inny przewoźnik posiadający 201E na stanie jeszcze nie ogłosił przetargu na wyposażenie tych pojazdów w ETCS  

Są firmy gotowe to zrobić i chętne, aby udostępnić im ET22 w celu zabudowy demonstratora tej technologi.
  Odpowiedz
#92
Apeluje do antyszczepionkowcow, antymaseczkowcow, zwolennikow falszywej epidemii aby zachowali swoje debilne wypocinny na ten temat dla siebie i nie zasmiecali tym branzowego forum.
  Odpowiedz
#93
@1olek: Olku prosiłbym cię o nieodpisywanie na komentarze, które zostały już dawno wyjaśnione, albo na tematy na które nikt nie ma ochoty rozmawiać. Powtarzam już to po raz drugi po tym jak pisałeś o sprawie z linkami do pseudostron z filmami, która nie była już aktualna.

Dobra, ale jeżeli chodzi o moje pytanie to ostatnio parę ET22 podobno poszła na naprawy, ale jakie dokładnie numery ze względu na inne statusy ? Czy są to pojazdy niedawno odstawione, czy te które były od dłuższego czasu odstawione oraz czy 201Em będą naprawiane w tym samym czasie co 201Ek, czy po przywróceniu do ruchu wszystkich 201Ek w kolejności będą 201Em ?

Jak dalej z naprawami ET41 oraz co z budową 207E-003 oraz kolejnych egzemplarzy ? Wiem, że to ostatnie pytanie jest trudne ze względu na tajemnice firmową Rail Polski, ale tak z ciekawości zapytam, ponieważ informacji o budowie kolejnych 207E jest niewiele lub w ogóle.

@zeus04: Dzięki za info jeżeli chodzi o ETCS dla ET22.
  Odpowiedz
#94
,,Olku prosiłbym cię o nieodpisywanie na komentarze, które zostały już dawno wyjaśnione, albo na tematy na które nikt nie ma ochoty rozmawiać. Powtarzam już to po raz drugi po tym jak pisałeś o sprawie z linkami do pseudostron z filmami, która nie była już aktualna." - sam to robisz po miesiącu. Nie baw sie w admina/moderatora, to nasze zadanie. Dostajesz ostrzeżenie.

207E - sami nie wiemy. 002 z zaskoczenia wyszła dla nas.
  Odpowiedz
#95
(23.11.2020, 23:42)KazET21224142 napisał(a): @1olek: Olku prosiłbym cię o nieodpisywanie na komentarze, które zostały już dawno wyjaśnione, albo na tematy na które nikt nie ma ochoty rozmawiać. Powtarzam już to po raz drugi po tym jak pisałeś o sprawie z linkami do pseudostron z filmami, która nie była już aktualna.

Dobra, ale jeżeli chodzi o moje pytanie to ostatnio parę ET22 podobno poszła na naprawy, ale jakie dokładnie numery ze względu na inne statusy  ? Czy są to pojazdy niedawno odstawione, czy te które były od dłuższego czasu odstawione oraz czy 201Em będą naprawiane w tym samym czasie co 201Ek, czy po przywróceniu do ruchu wszystkich 201Ek w kolejności będą 201Em ?

Jak dalej z naprawami ET41 oraz co z budową 207E-003 oraz kolejnych egzemplarzy ? Wiem, że to ostatnie pytanie jest trudne ze względu na tajemnice firmową Rail Polski, ale tak z ciekawości zapytam, ponieważ informacji o budowie kolejnych 207E jest niewiele lub w ogóle.

@zeus04: Dzięki za info jeżeli chodzi o ETCS dla ET22.
Do napraw P4 skierowano do tej pory 7 sztuk lokomotyw serii ET22 wyłączonych z eksploatacji w ciągu ostatnich miesięcy. Można więc przyjąć, że były to maszyny "z drogi" odstawione niedawno po wygaśnięciu świadectw sprawności technicznej. Do Ostrowa Wielkopolskiego trafiły (lub już tam stały): ET22-063, 1130, 1151 oraz 1154, zaś do Zduńskiej Woli Karsznic ET22-884, 1156 i 1157. Myślę, że to właśnie niedawno wyłączone lokomotywy z wysokimi numerami będą kierowane do napraw P4 w ramach planu na 2021 rok. Ile tych maszyn będzie oraz gdzie będą robione tego na ten moment nie wiem i myślę, że nie ma w tej chwili podjętych w tej sprawie decyzji, z uwagi na zmienną sytuację. Jest na pewno tak, że z przewozami w III i IV kwartale jest dużo dużo lepiej niż w pierwszej połowie roku oraz nieco lepiej niż rok wcześniej. Z zapasu zostały wyjęte już praktycznie wszystkie lokomotywy elektryczne i póki co jest dla nich praca. W przyszłym roku po 6 latach od napraw P4 zostanie odstawione ponad 50 sztuk lokomotyw serii EU07/ET22 oraz ponad 30 sztuk lokomotyw serii ET41/ET42, co z pewnością spowoduje konieczność podjęcia inwestycji w te serie, aby utrzymać odpowiednią liczbę pojazdów do realizacji przewozów. Chyba, że zostaną w jakiś sposób zmienione przepisy, które pozwolą na wydłużanie dopuszczeń do eksploatacji tychże maszyn, czas pokaże  Wink
(25.11.2020, 07:17)MegaTVHD napisał(a): ,,Olku prosiłbym cię o nieodpisywanie na komentarze, które zostały już dawno wyjaśnione, albo na tematy na które nikt nie ma ochoty rozmawiać. Powtarzam już to po raz drugi po tym jak pisałeś o sprawie z linkami do pseudostron z filmami, która nie była już aktualna." - sam to robisz po miesiącu. Nie baw sie w admina/moderatora, to nasze zadanie. Dostajesz ostrzeżenie.

207E - sami nie wiemy. 002 z zaskoczenia wyszła dla nas.

W kwestii zwracania uwagi w pełni zgadzam się z Marcinem @MegaTVHD.
Kolejowa Galeria Kamila Sikory - http://wozykamila.cba.pl Zapraszam!
  Odpowiedz
#96
"od napraw P4" - W sensie P5. ET22, ET41 i ET42 są najbardziej potrzebnymi maszynami do obsługi pociągów towarowych, zwłaszcza ta trzecia seria na Śląsku. Jednak tutaj nie mam pewności odnośnie dalszych napraw P5 ET41 czy będą nadal przebiegać ? W przypadku ET22 powinna powrócić część do ruchu maszyn z małym przebiegiem, które mogłyby w razie czego uzupełnić i zastąpić maszyny, którym świadectwo wygasło.

Odnośnie 207E to co prawda Rail Polska na razie nie wykonuje tych lokomotyw na potrzeby innych przewoźników, a bardziej dla swoich celów. Z tego co mi wiadomo lokomotywy 207E mają zastąpić wypożyczone od BTS cztery Skody serii 183 (nie wiem czy 183 044 została wypożyczona do Ciech Cargo na chwilę, czy będzie u nich dłużej jeździć, a jej czas eksploatacji w RP wygasł ?) i być może również serię 182 wypożyczoną od ID. Jak wiadomo nie każde informacje są zawsze ogólnie dostępne.

@MegaTVHD: Dopiero kiedy wszedłem temat zauważyłem jego komentarz. Nie kłóćmy się.
  Odpowiedz
#97
Kaz ten komentarz zostal napisany wczesniej niz ten na czacie do ktorego sie odnosisz. Nie chcesz tego typu komentarzy to prosze przestan pisac bzdury, a skoro je piszesz to licz sie z tym ze ktos je skomentuje, naprawde czytajac twoje niektore posty mozna odniesc wrazenie ze jestes kilkunastoletnim mikolem. (Oczywiscie nie chce obrazac nastoletnich milosnikow koleji ktorzy moga swoje zycie polaczyc z tym zawodem czego im zycze). To jest forum branzowe wiec prosze powstrzymaj sie od nie kolejowych tematow i wszyscy beda szczesliwi. Tyle w temacie, dla mnie jest on zamkniety, wiecej nie zamierzam o tym dyskutowac.
  Odpowiedz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Lokomotywy w historycznych barwach - EU07-195, ET22-003, ET41-001... DamianT 72 15 753 17.10.2020, 22:22
Ostatni post: KazET21224142
  Wchodzimy do ET22 mirmur2 0 853 05.06.2019, 16:53
Ostatni post: mirmur2
  Wchodzimy do ET41-001 mirmur2 1 1 264 01.04.2019, 20:33
Ostatni post: 1olek
  ET22-1059 status 'OR' defiler 2 1 375 25.09.2018, 17:25
Ostatni post: defiler
  ET41 - kiedy wszystkie pantografy w górę. Railsilesia 3 2 132 11.06.2018, 16:32
Ostatni post: rustsaltz

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości