24.04.2020, 23:39
(20.04.2020, 16:58)zeus04 napisał(a): Sukces zawsze ma wielu ojców, a porażka będzie sierotą. Zakładana dostępność ma być na poziomie 0,95. Rozruch oporowy pozostanie, choć ja bym zaryzykował z czoperami. Silniki do pierwszych sztuk są z wersji 201Em. Następne będą miały tarcze łożyskowe po przeróbkach. Dużo aparatów będzie diagnozowanych on-line. Obsługa będzie uproszczona względem pierwszych wersji. Tam gdzie można było wprowadzić usprawnienia, tam się je wprowadza. Ogólnie jako maszynista jestem zadowolony z kierunku obranych poprawek. Jednej już się nie uda, bo późno a mianowicie eliminacja przekaźników PPSR, PP1 i PP2 z układu przejścia z pozycji 21 na pozycję 22 i przekazanie pełnej kontroli nad procesem przejścia sterownikowi mikroprocesorowemu.
Pozdrawiam
Niestety tak jest, trudno jednak wypierać fakty potwierdzone obserwacjami przebiegów pojazdów tej serii. Dziękuję za szczegółowe i bardzo merytoryczne odniesienie się do tematu. Znałem pewne szczegóły prowadzonej modernizacji tych maszyn od osób zajmujących się naprawą 201Ek, jednak nie w takich szczegółach Pozdrawiam.