11.09.2019, 14:28
Poczytaj proszę więcej o Dragonach E6ACT z pierwszej serii i ich eksploatacji w Lotos Kolej. W praktycznie każdym artykule czy informacji prasowej na ten temat widnieje informacja o zdolności prowadzenia tymi maszynami składów o masie brutto ponad 4 tys. ton oraz maksymalnej sile pociagowej 450kN czyli zdolności ciągnięcia składów o masie 4500 ton. http://m.inforail.pl/niezawodne-dragony-...71745.html
Odnośnie EU45 w PKP Cargo - było to regulowane umową między stronami i po jej wygaśnięciu spółka oddała te lokomotywy do właściciela.
SM42-482 była rzeczywiście wystawiona w przetargu kasacyjnym z koniecznością zlomowania w 2016 roku lecz (na szczęście) nie została wówczas kupiona przez żadnego złomiarza. Później spółka podjęła decyzję o sprzedawaniu swoich lokomotyw na wolnym rynku bez konieczności kasacji jednak dotyczyło to wyłącznie Przewozów Regionalnych a PKP Cargo to zupełnie inny temat. Wprawdzie w maju tego roku firma ta również wystawiła na wolną sprzedaż ponad 100 swoich lokomotyw ale do tej pory były to tylko lokomotywy spalinowe z serii SM31, SM42, ST43, SU45 i SU46. Jeśli chodzi o podejście do elektrowozów to jest ono nadal to samo i firma nakazuje kasację pojazdu po jego sprzedaży a niewywiązanie się z tego obowiązku jest karane wysokimi karami pieniężnymi.
Odnośnie EU45 w PKP Cargo - było to regulowane umową między stronami i po jej wygaśnięciu spółka oddała te lokomotywy do właściciela.
SM42-482 była rzeczywiście wystawiona w przetargu kasacyjnym z koniecznością zlomowania w 2016 roku lecz (na szczęście) nie została wówczas kupiona przez żadnego złomiarza. Później spółka podjęła decyzję o sprzedawaniu swoich lokomotyw na wolnym rynku bez konieczności kasacji jednak dotyczyło to wyłącznie Przewozów Regionalnych a PKP Cargo to zupełnie inny temat. Wprawdzie w maju tego roku firma ta również wystawiła na wolną sprzedaż ponad 100 swoich lokomotyw ale do tej pory były to tylko lokomotywy spalinowe z serii SM31, SM42, ST43, SU45 i SU46. Jeśli chodzi o podejście do elektrowozów to jest ono nadal to samo i firma nakazuje kasację pojazdu po jego sprzedaży a niewywiązanie się z tego obowiązku jest karane wysokimi karami pieniężnymi.