Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Stare czy nowe? Zmiana warty w taborze kolejowym PKP CARGO S.A. i innych przewoźników
#7
Poczytaj proszę więcej o Dragonach E6ACT z pierwszej serii i ich eksploatacji w Lotos Kolej. W praktycznie każdym artykule czy informacji prasowej na ten temat widnieje informacja o zdolności prowadzenia tymi maszynami składów o masie brutto ponad 4 tys. ton oraz maksymalnej sile pociagowej 450kN czyli zdolności ciągnięcia składów o masie 4500 ton. http://m.inforail.pl/niezawodne-dragony-...71745.html

Odnośnie EU45 w PKP Cargo - było to regulowane umową między stronami i po jej wygaśnięciu spółka oddała te lokomotywy do właściciela.


SM42-482 była rzeczywiście wystawiona w przetargu kasacyjnym z koniecznością zlomowania w 2016 roku lecz (na szczęście) nie została wówczas kupiona przez żadnego złomiarza. Później spółka podjęła decyzję o sprzedawaniu swoich lokomotyw na wolnym rynku bez konieczności kasacji jednak dotyczyło to wyłącznie Przewozów Regionalnych a PKP Cargo to zupełnie inny temat. Wprawdzie w maju tego roku firma ta również wystawiła na wolną sprzedaż ponad 100 swoich lokomotyw ale do tej pory były to tylko lokomotywy spalinowe z serii SM31, SM42, ST43, SU45 i SU46. Jeśli chodzi o podejście do elektrowozów to jest ono nadal to samo i firma nakazuje kasację pojazdu po jego sprzedaży a niewywiązanie się z tego obowiązku jest karane wysokimi karami pieniężnymi.
Odpowiedz



Wiadomości w tym wątku
RE: Stare czy nowe? Zmiana warty w taborze kolejowym PKP CARGO S.A. i innych przewoźników - przez Kamil Sikora - 11.09.2019, 14:28

Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  PKP Cargo kupi nowe lokomotywy DamianT 29 12 771 16.12.2015, 16:17
Ostatni post: yahya

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.