11.09.2019, 00:16
(10.09.2019, 23:54)KazET21224142 napisał(a): PS: EU46 są brane pod leasing czy są własnością PKP Cargo ? Bo jeśli są z leasingu to chyba raczej dla PKP Cargo opłaca się wysłać Dragony do jazdy z pociągami do Niemiec, Czech, Słowacji i Węgier niż Vectrony o ile mogą jeździć poza granicami naszego kraju.[url=https://ilostan.forumkolejowe.pl/index.php?nav=foto&id=45432][/url]Wszystkie lokomotywy serii EU45 (1 sztuka) oraz EU46 (obecnie już 18 sztuk a wkrótce 20) są własnością PKP CARGO S.A.
(10.09.2019, 23:56)Seven napisał(a): Ale nikt tu przecież nie pisze o zastępowaniu ET22 w najbliższych latach. Wiadomo, że to proces stopniowy. Dopóki będą kwalifikować się do napraw rewizyjnych i dopóki będzie to ekonomicznie uzasadnione to nadal pozostaną w eksploatacji. Ale zauważ, że od kilkunastu lat nie przeprowadza się napraw głównych tej serii nie będących modernizacją, a owe modernizacje były wykonywane, gdy na rynku nie było żadnego potencjalnego następcy. Od 2012 roku ET22 przechodzą już tylko rewizje. To chyba mówi samo za siebie.
Dokładnie tak, ostatnimi modernizacjami lokomotyw z rodziny ET22 były maszyny 201Eo naprawiane w ZNTK Oleśnica dla przewoźników prywatnych. Jeśli kiedykolwiek (co jest niestety mało możliwe) PKP CARGO zdecyduje się na sprzedaż którejkolwiek z posiadanych przez siebie ET22 na wolny rynek to wówczas należy się spodziewać ewentualnych modernizacji Obecnie potencjalny a nawet realny następca jest obecny a napisałem o nim post wyżej.