12.08.2019, 10:55
No a ja bym proponował w ogóle upaństwowić autobusy, przewozy i z powrotem stworzyć państwowy PKS, o ile to było możliwe.
Tak samo i PKP.
Jednak jeżeli, na rynku polskim przeważają już tylko przewoźnicy prywatni, to raczej bardzo trudno byłoby przywrócić państwowego przewoźnika.
Nie byłoby nawet na to środków w budżecie, bo koszty przywrócenia państwowego PKS w całej Polsce, to zapewne byłoby to dziesiątki miliardów złotych, jak nie znacznie więcej.
Takich środków nawet nie ma w budżecie, a jeżeli są, to trzeba by "wyczyścić budżet" prawie całkowicie, by przywrócić tylko jedno przedsiębiorstwo w Polsce.
Gdyby nie środki unijne, to na bardzo wiele rzeczy i INWESTYCJI zwyczajnie nie było kasy, bo by znacznie brakowało.
Budżet tylko by finansował bardzo małą część inwestycji, bo na tyle by wystarczyło środków.
To nie jest już na temat, ale, krótko powiem coś o MIESZKANIU plus.
Wprawdzie ruszył w Polsce ten program, ale pozyskiwanie gruntów na różnych terenach pod zabudowę osiedli, domów dla programu też nie jest łatwą sprawą.
Może brakować takich miejsc w Polsce, bo w Polsce i tak się dużo buduje, chociażby DEVELOPERZY stawiają nowe osiedla w każdym większym i największym mieście.
Oni już zabudowują wolne tereny i mają bardzo drogie mieszkania, w nowoczesnych budynkach.
I koszty budowy mieszkań rządowych też są drogą inwestycją, jeżeli na ten cel są pozyskiwane środki z budżetu państwa.
Może być tak, że nie wszędzie i nie nawet w większości dużych miast w Polsce będą budowane takie budynki mieszkalne, bo zabraknie na to środków.
Już podobno są pewne problemy, co do mieszkania plus.
Tak samo i PKP.
Jednak jeżeli, na rynku polskim przeważają już tylko przewoźnicy prywatni, to raczej bardzo trudno byłoby przywrócić państwowego przewoźnika.
Nie byłoby nawet na to środków w budżecie, bo koszty przywrócenia państwowego PKS w całej Polsce, to zapewne byłoby to dziesiątki miliardów złotych, jak nie znacznie więcej.
Takich środków nawet nie ma w budżecie, a jeżeli są, to trzeba by "wyczyścić budżet" prawie całkowicie, by przywrócić tylko jedno przedsiębiorstwo w Polsce.
Gdyby nie środki unijne, to na bardzo wiele rzeczy i INWESTYCJI zwyczajnie nie było kasy, bo by znacznie brakowało.
Budżet tylko by finansował bardzo małą część inwestycji, bo na tyle by wystarczyło środków.
To nie jest już na temat, ale, krótko powiem coś o MIESZKANIU plus.
Wprawdzie ruszył w Polsce ten program, ale pozyskiwanie gruntów na różnych terenach pod zabudowę osiedli, domów dla programu też nie jest łatwą sprawą.
Może brakować takich miejsc w Polsce, bo w Polsce i tak się dużo buduje, chociażby DEVELOPERZY stawiają nowe osiedla w każdym większym i największym mieście.
Oni już zabudowują wolne tereny i mają bardzo drogie mieszkania, w nowoczesnych budynkach.
I koszty budowy mieszkań rządowych też są drogą inwestycją, jeżeli na ten cel są pozyskiwane środki z budżetu państwa.
Może być tak, że nie wszędzie i nie nawet w większości dużych miast w Polsce będą budowane takie budynki mieszkalne, bo zabraknie na to środków.
Już podobno są pewne problemy, co do mieszkania plus.
W dzieciństwie wychowywałem się na torach kolejowych szczecińskiego dworca i stąd pozostał sentyment do kolei.