07.11.2019, 17:20
(06.11.2019, 16:15)Koni napisał(a): "Wiele z tych LOKOMOTYW już pewnie nie nadaje się do jazdy po torach, a te, które można jeszcze remontować, to się remontuje."
Konkretna seria ? Jeżeli chodzi o moje ulubione ET22, które są częstym widokiem w mojej miejscowości prowadząc często pociągi z "czarnym złotem" na północ lub ze złomem na Śląsk (stąd jest to moja ulubiona seria lokomotyw na PKP obok ET42, ET41 czy ET21) to myślę że można byłoby prowadzić modernizacje lokomotyw tej serii (PKP Cargo) by zwiększyć ich. Przykładem modernizacji starych lokomotyw jest modernizacja SP42 przez Newag lub Orion Kolej, albo przebudowa M62 na lokomotywę elektryczną (207E), zresztą jej stan w 2005 roku nie był najlepszy:http://rail.phototrans.eu/14,27058,0,___..._1262.html Ostatnimi czasy trochę odstawionych od dłuższego czasu lokomotyw ET22 poszło na naprawy i ciekawi mnie jakie jeszcze zieleńce pójdą do końca roku i co będzie dalej z budową lokomotyw 207E i czy jakaś jeszcze ET26 trafi do PKP Cargo przed końcem roku ?